בלעדי זעם על בנט במטה הצרפתי של ימינה: דורשים תשובות על פיטורי יום טוב כלפון

הפיטורין המהדהדים של חבר הכנסת יום טוב כלפון מימינה על ידי ראש הממשלה נפתלי בנט התקבלו בכעס אצל הפעילים הצרפתים של ימינה | במטה מכינים מכתבים לבכירי המפלגה, "דורשים תשובות"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 15/05/22 18:41 יד באייר התשפב

זעם על בנט במטה הצרפתי של ימינה: דורשים תשובות על פיטורי יום טוב כלפון
בנט. מכתב נגדו, צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

חבר הכנסת לשעבר יום טוב כלפון פוטר במפתיע ביום שישי האחרון על ידי ראש הממשלה נפתלי בנט. כלפון תחזק מטה צרפתי פעיל אותו הקים למען ימינה וחברי המטה כועסים על ראש הממשלה והשר לשעבר מתן כהנא שהשליכו את כלפון מהכנסת אחרי שגייס לא מעט תומכים בקהילה הצרפתית לימינה.

בימינה דורשים תשובות מבנט

חברי המטה ישלחו היום (א') מכתב כועס לבכירי ימינה: בנט, שקד וכהנא, על פי הפעילים, במכתב הם דורשים תשובות לפיטורין של הנציג שלהם בכנסת, לדבריהם ההסבר של בנט היום בישיבת הממשלה כי הם, "מהדקים את השורות כדי להמשיך את הצמיחה ולקיים את הממשלה", אינו מספק. על פי הפעילים יום טוב הביא לימינה לא מעט מצביעים עולי צרפת וכעט אחרי שבנט "השתמש" בקולותיהם הם מושלכים הצידה.

בנט: "אני רוצה להודות לח״כ יום טוב כלפון"

 נזכיר כי אתמול נפרד בנט מכלפון והחמיא לו ברשתות החברתיות: "אני רוצה להודות לח״כ יום טוב כלפון, יו״ר ועדת משנה לזכאי השבות והקשר עם התפוצות, על השירות החשוב שעשה למען קליטת העלייה. יום טוב נלחם למען קליטת יהודים מכל רחבי העולם, ובמקביל פעל ללא לאות למען ההתיישבות ביהודה ושומרון. אני משוכנע כי יום טוב ימשיך למלא תפקידים ציבוריים מרכזיים, ועוד יפעל ויתרום רבות למען עם ישראל ומדינת ישראל. תודה רבה יום טוב, על הדרך, הרעות, המסירות ועל ההישגים הרבים".