כינוס מועצת השורא: מסתמן כי רע"מ לא תפרוש מהקואליציה

חברי מועצת השורא מתכנסים משעות הצהריים במטרה להכריע מה יהיה עתידה הפוליטי של רע"מ, ומסתמן כי המפלגה תמשיך בהקפאת חברותה בקואליציה אך לא תפיל את הממשלה | הליכוד: "עוד שפל היסטורי אליו גורר אותנו בנט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/22 20:36 ט באייר התשפב

כינוס מועצת השורא: מסתמן כי רע"מ לא תפרוש מהקואליציה
מנסור עבאס, צילום: פלאש 90

מתיחות שיא בקואליציה: מועצת השורא של התנועה האסלאמית מתכנסת משעות הצהריים בכפר קאסם, ודנה באפשרויות הפוליטית העומדות בפניי מפלגת רע"מ בראשותו של מנסור עבאס. ככור, במהלך הפגרה היא החליטה על הקפאת חברותה של המפלגה בקואליציה.

במידה ורע"מ תפרוש בנט ימשיך לכהן כראש ממשלה

הכינוס מגיע ברקע הלחצים פנימיים במפלגה לפרוש מהקואליציה במחאה על האירועים בהר הבית, ומסתמן, כך על פי חדשות 12, כי הקפאת החברות תימשך אך רע"מ לא תפיל את הממשלה. במידה ורע"מ תפרוש מהממשלה, בנט ימשיך לכהן בראשה. לפיד יקבל את הראשות רק במידה וימינה או תקווה חדשה יפרקו אותה.

כזכור, בשעות הבוקר הבהירה לשכת ראש הממשלה כי "אין כל שינוי או התפתחות חדשה במצב בהר הבית - ריבונות ישראל נשמרת. כל ההחלטות בהר הבית יתקבלו על ידי ממשלת ישראל מתוך שיקולי ריבונות, חופש דת וביטחון, ולא מתוך לחצים של גורמים זרים או גורמים פוליטיים".

מהליכוד נמסר בתגובה לכינוס המועצה: "העובדה שעתיד הממשלה הנוכחית תלוי במועצת השורא של האחים המוסלמים היא עוד שפל היסטורי אליו גורר אותנו בנט. ממשלה שתלויה בתומכי טרור לא יכולה להילחם בטרור".