בלי עסקת טיעון: נתניהו נערך לשבועות הדרמטיים

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו קיים לפני זמן קצר פגישה עם ראשי גוש הימין כדי להיערך לשבועות הדרמטיים בכנסת | נתניהו הדגיש כי הוא לא מעוניין בעסקת טיעון ומכוון חזרה לכיסא ראש הממשלה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 08/05/22 13:49 ז באייר התשפב

בלי עסקת טיעון: נתניהו נערך לשבועות הדרמטיים
נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש האופוזיציה חבר הכנסת בנימין נתניהו מתכונן לפתיחת כנס הקיץ שיתחיל מחר (ב') היום זימן נתניהו את ראשי הסיעות בגוש הימין לפגישה במצודת זאב בתל אביב. במקביל נתניהו מודיע כי אין בכוונתו לחתום על עסקת טיעון בקרוב. 

"הממשלה איבדה את הרוב בכנסת - אין לה לגיטימציה"

כאמור לפני זמן קצר הסתיימה פגישת ראשי מפלגות האופוזיציה לקראת פתיחת מושב הקיץ של הכנסת. בפגישה השתתפו נתניהו, סמוטריץ, דרעי, גפני וליצמן. בישיבה סוכם על מאבק נחוש ומאוחד להפלת הממשלה תוך זמן קצר: ״הממשלה איבדה את הרוב בכנסת - אין לה לגיטימציה ציבורית והיא לא לגיטימית״.

"נתניהו מתכוון לחזור לתפקיד ראש הממשלה"

בנוסף, בסביבת נתניהו אומרים על עסקת טיעון כי הנושא כלל אינו עומד כלל על הפרק. "נתניהו מתכוון לחזור לתפקיד ראש הממשלה- בממשלה לאומית שתוקם בכנסת הנוכחית או בבחירות בהן הוא בטוח שהליכוד בראשותו ינצח. אין שום אפשרות אחרת וכדאי שגם מחוללי הספינים ושולחיהם יתרגלו לכך".

במקביל גם ראש הממשלה נפתלי בנט מתחזק את השותפים והיום יפגשו ראשי המפלגות עם בנט, ראש הממשלה התייחס למשבר הפוליטי בישיבת הממשלה ואמר: "כל מי שיש לו טיפת אחריות לאומית ואזרחית חייב לפעול בכל כוחו לקיום ולשימור של הממשלה הטובה הזאת, ואני מצפה ויודע שכל המפלגות וכל ראשי המפלגות הולכים להירתם לזה וכבר נתרמו".