"לשמור על הממשלה הטובה": הבקשה של בנט מראשי הסיעות

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס למשבר הפוליטי בפתח ישיבת הממשלה וביקש את עזרת ראשי המפלגות בשמירה על ה"ממשלה הטובה" | בנט העביר מסר לעבאס: "ההחלטות ביחס להר הבית יתקבלו על ידי ממשלת ישראל"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 08/05/22 13:36 ז באייר התשפב

"לשמור על הממשלה הטובה": הבקשה של בנט מראשי הסיעות
עבאס עם בנט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בפתח ישיבת הממשלה שהתקיימה הבוקר (א') התייחס ראש הממשלה נפתלי בנט למצב הקשה בו נמצאת הקואליציה אחרי פרישת סילמן וברקע האיומים של רע"מ לפרוש. בנט ביקש את עזרת ראשי המפלגות בשמירה על "הממשלה הטובה".

בנט: "מי שיש לו טיפת אחריות לאומית חייב לפעול לשימור הממשלה הטובה הזאת"

ראש הממשלה אמר: "כל מי שיש לו טיפת אחריות לאומית ואזרחית חייב לפעול בכל כוחו לקיום ולשימור של הממשלה הטובה הזאת, ואני מצפה ויודע שכל המפלגות וכל ראשי המפלגות הולכים להירתם לזה וכבר נתרמו".

בנט: כל ההחלטות ביחס להר הבית יתקבלו על ידי ממשלת ישראל

בנט העביר מסר למנסור עבאס ואמר: "אני רוצה להבהיר כאן שאין, ולא יהיה, שום שיקול פוליטי במה שנוגע למלחמה בטרור. וכמובן - כל ההחלטות ביחס להר הבית ולירושלים יתקבלו על ידי ממשלת ישראל, שהיא הריבון בעיר, ללא שום התחשבות בשיקולים זרים. אנחנו ודאי דוחים כל התערבות זרה בהחלטות של ממשלת ישראל. כמובן, מדינת ישראל תמשיך לשמור על יחס מכבד לבני כל הדתות בירושלים, כמו שעשינו ונמשיך לעשות. ירושלים המאוחדת היא בירתה של מדינה אחת בלבד - מדינת ישראל".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן