צפו "הגיע בן אדם מהתנחלות להתסיס את הנוער": חרדי תקף, בן גביר איים בתביעה

החרדים נגד איתמר בן גביר? בראיון מזירת הפיגוע אמר שלמה לינדר, חרדי תושב אלעד, כי "התורה שקיבלנו בהר סיני לא מאמינה ברצח ערבים" | בן גביר הגיב במכתב תביעה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/22 09:39 ה באייר התשפב

"הגיע בן אדם מהתנחלות להתסיס את הנוער": חרדי תקף, בן גביר איים בתביעה
בן גביר בבית כנסת. החרדים נגדו?, צילום: David Cohen/Flash90

בצל הפיגוע הקשה באלעד בו נרצחו שלושה יהודים, הרחוב החרדי מתלהט. כזכור, הפיגוע בעיר החרדית מצטרף גם לפיגוע בעיר בני ברק בחודש שעבר. מיד לאחר הפיגוע הגיע לאלעד חבר הכנסת איתמר בן גביר, שצעק לעבר עמר בר לב וקרא לו להתפטר.

בן גביר מתכבד לחזור למקום מגוריו

אלא שיש חרדים שמתנערים מנוכחותו של בן גביר בזירה. "אל לנו לשכוח שאלעד היא עיר חרדית. החרדים מעולם לא היו בימין הקיצוני", אומר שלמה לינדר לכאן 11. "הגיע בן אדם מהתנחלות להתסיס את הנוער פה ולהלהיט אותו נגד ערבים. קראו פה בנט, רבין מחפש חבר".

לפי לינדר, "התורה שקיבלנו בהר סיני לא מאמינה בלרצוח אחים ולא ברצח ערבים. בבני ברק הערבים הם אלו שמנעו את המשך הפיגוע. בן גביר מתכבד ללכת לאיפה שהוא גר". חבר הכנסת בן גביר לא נשאר חייב ושלח מכתב תביעה ללינדר.

בן גביר: מי שמשמיץ ישלם

בציוץ בטוויטר הוא כתב: "אמש ניצל אדם בשם שלמה לינדר, את יואב בורוביץ מכאן 11. הוא שיקר לו בראיון שהוא תושב אלעד ( שקר שבורוביץ אפילו לא בדק..) וכביכול הוא מייצג אנשים מאלעד וחמור מכך השמיץ אותי וטען שאני עומד מאחורי קריאות: "מוות לערבים" וקריאות הסתה נגד בנט. מי שמשמיץ ישלם, נגמרו הימים שהימין סולח".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן