עמר בר-לב: "בחודש האחרון לא היו נרצחים"

יומיים אחרי הלוויתו של ויאצ'סלב (ולדי) גולב בן ה-23 שנרצח באריאל, השר לביטחון פנים עמר בר-לב מצהיר בשידור חי: " בחודש האחרון לא היו נרצחים" | עמית סגל תקף

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/22 09:55 ב באייר התשפב

עמר בר-לב: "בחודש האחרון לא היו נרצחים"
בר-לב, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השר לביטחון פנים עומר בר-לב מעורר סערה כאשר הבוקר (ג') בראיון אחד הוא חשף סוד צבאי מסווג וסיפק אמירה מעוררת מחלוקת. יומיים לאחר הלווייתו של ויאצ'סלב (ולדי) גולב בן ה-23 שנרצח באריאל אמר בר-לב כי החודש לא היו נרצחים. 

בראיון לקלמן ליבסינד ואסף ליברמן אמר בר-לב: "המשטרה פעלה בתבונה ובגמישות רבה בסיטואציה הרגישה הזאת. בחודש האחרון לא היו נרצחים, בחודש שלפניו היו פיגועים קשים והמשטרה מצאה את עצמה חוצצת בגופה בין אותם טרוריסטים לאזרחי המדינה".

במהלך הראיון בר-לב עבר על חוקי הצנזורה וחשף בשידור חי פרטים חשאיים ואסורים לפרסום על אחד המבצעים הנועזים של סיירת מטכ"ל בו היה מעורב. בר-לב דיבר על יום הזיכרון וימיו בצבא וסוד צבאי נפלט לו מבלי משים. השר בריאיון את מקום נפילתו של פקודו בסיירת מטכ"ל: "ברק שרעבי נהרג אי שם עמוק בשטח סוריה".

עמית סגל נגד עמר בר-לב: מטריד

הפרשן הסרוג של חדשות 12 עקץ את השר וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "בראיון אחד עמר ברלב חשף סוד מדינה, וטען שאיש לא נהרג בחודש האחרון בפיגועים. מטריד".