יועז הנדל נגד הציונות הדתית: "‏ויקום המלפפון ויכה את הגנן"

מפלגת הציונות הדתית תוקפת את דבריו של שר התקשורת, על כך שאמר שהוא "לא מכיר החלטת דרג מדיני שאומרת שדגלים שאינם ישראלים יתנוססו בהר הבית" | הנדל הגיב: "המשתמטים ומש״קי הדת מסבירים לי איך מניפים דגל ונלחמים למען המדינה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 02/05/22 12:56 א באייר התשפב

יועז הנדל נגד הציונות הדתית: "‏ויקום המלפפון ויכה את הגנן"
השר יועז הנדל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר התמונות של דגלי פלשתין בהר הבית, בכביש סמוך לעפולה וחגיגות שאחרי הרמדאן ברחבי הארץ, מפלגת הציונות הדתית פרסמה היום (ב') סרטון חדש נגד שר התקשורת יועז הנדל, שאמר אתמול בפתח ישיבת הממשלה אני לא מכיר החלטת דרג מדיני שאומרת שדגלים שאינם ישראלים יתנוססו בהר הבית או בכל מקום".  

יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', כתב הבוקר עם פרסום הסרטון בחשבון הטוויטר שלו: "עוד לא אבדה תקוותינו, התקווה בת שנות אלפיים להיות עם חופשי בארצנו. אחיי ואחיותיי, בקרוב נשיב בעזרת השם את הציונות לממשלה ואת הכבוד הלאומי לאזרחי ישראל". 

השר הנדל הגיב כעבור פחות משעה, וכתב גם כן בטווייר: ‏ויקום המלפפון ויכה את הגנן. המשתמטים ומש״קי הדת מסבירים לי איך מניפים דגל ונלחמים למען המדינה. הגנרלים סמוטריץ', רוטמן ובן גביר.  העיקר אתם שולחים אותנו להילחם. פטריוטים של ציוצים", כך כינה את חבר הציונות הדתית.

בתגובה לדבריו של הנדל, חבר הכנסת אופיר סופר כתב בטוויטר: "אהלן יועז, שירתתי שירות משמעותי מאוד בצה"ל ומעולם לא חשבתי לזלזל במי שעשה שירות פחות משמעותי ולפסול את דעתם, ובטח לא חשבתי לתת את המפתחות של המדינה למנסור עבאס ולהתחנן לאצבעותיהם של טיבי, עודה אבו שחאדה".