במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע באריאל: "אין טרוריסט שלא נגיע אליו"

אחרי הפיגוע הרצחני בכניסה לאריאל בו נרצח מאבטח, במערכת הפוליטית מגיבים | בנט כתב: "מבקש למסור את תנחומיי למשפחתו של המאבטח. כוחות הביטחון שמו הערב את ידם על המחבלים. אין טרוריסט שלא נגיע אליו ונבוא איתו חשבון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/04/22 21:11 כט בניסן התשפב

במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע באריאל: "אין טרוריסט שלא נגיע אליו"
החיפוש אחר המחבלים, צילום: דובר צה"ל

במהלך ערב שבת נרצח מאבטח בכניסה לעיר אריאל על ידי שני מחבלים מכפר סמוך. הם פתחו לעבר העמדה באש, והמאבטח הגן על בת זוגו המאבטחת וספג את הקליעים. במערכת הפוילטית מגיבים לפיגוע ולתפיסת המחבלים, 20 שעות אחר כך.

"המלחמה שלנו מול הטרור ארוכה. יחד ננצח"

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "אני מבקש למסור את תנחומיי למשפחתו של המאבטח שנרצח כשהוא מגן בגופו על עמיתתו מול המחבלים, אמש באריאל. כוחות הביטחון שמו הערב את ידם על המחבלים. אין טרוריסט שלא נגיע אליו ונבוא איתו חשבון. המלחמה שלנו מול הטרור ארוכה. יחד ננצח".

חברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד אמרה: "ההסתה במסגדים יחד עם קריאות מוות ליהודים, שריפת דגלי ישראל והנפת דגלי חמאס דרבנו את המחבלים הנתעבים מאמש. ‏הגיע הזמן שהממשלה תתעורר ולא תחשוש מהאיומים של רע״מ ותדאג לביטחון ישראל. ‏מברכת את כוחות הביטחון על הצלחתם בתפיסת המחבלים ומשתתפת בצער המשפחה של המאבטח הגיבור. יהי זכרו ברוך".

המפכ"ל: פעילות מקצועית ונחושה של הימ"מ

המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי התייחס למעצר המחבלים על ידי הימ"מ- היחידה הלאומית של משטרת ישראל ללוחמה בטרור: "שוב כוחות הימ"מ של משטרת ישראל בהובלת שירות הביטחון הכללי ובסיוע של צה"ל, סוגרים מעגל ומביאים למעצר של מחבלים נמלטים. מרגע שהתרחש האירוע הוקפצו כוחות הימ"מ שביצעו סריקות נרחבות עד לאיתור הימצאותם של המחבלים בכפר קראוות בני חסאן. הודות לפעילות מקצועית ונחושה של לוחמי הימ"מ הצלחנו לשים את היד על המחבלים והנשקים ששימשו אותם"

"המעצר הערב הוא מסר נחוש שמבטא את מדיניות משטרת ישראל שפועלת בכל החזיתות ועם כל יחידותיה, לרבות היחידות המיוחדות, בכדי לסכל טרור ולעצור את כל מי שפגע או מבקש לפגוע באזרחי ישראל ואנשי כוחות הביטחון", סיים.