ניר אורבך סופד לאימו: לקחה קשה את ההכפשות והקללות

חבר הכנסת ניר אורבך ספד לאימו יעל אורבך ז"ל בהלוויה והפנה אצבע מאשימה לשיח האלים והתוקפני ממנו סובלים חברי ימינה: "אמא לקחה את ההכפשות והקללות מהמחנה, בשנים האחרונות, מאוד קשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/04/22 15:06 כג בניסן התשפב

ניר אורבך סופד לאימו: לקחה קשה את ההכפשות והקללות
ניר אורבך, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אסון רודף אסון במשפחתו של חבר הכנסת ניר אורבך מימינה: במהלך החג והשבת נפטרו אימו של אורבך וחמותו. כעת נמצא אורבך בהלוויית אימו שם הוא ספד לה ודיבר על הסבל הרב שהסב לה השיח האלים בתוך מחנה הימין.

אורבך: "אמא לקחה את ההכפשות והקללות מאוד קשה"

בהספדו אמר אורבך: "תרשו לי לערבב בין הפוליטי לאישי,  אמא לקחה את ההכפשות והקללות מהמחנה, בשנים האחרונות, מאוד קשה. במיוחד מאותם חברים שהתחנכו על ״יהי כבוד חברך חביב עליך״.

מועדי ההלוויות וניחום האבלים 

הבוקר פרסם אורבך: הלוויתה של אימי, יעל אורבך, תתקיים היום בשעה 13:30 בהיכל חרוב בבית העלמין תל רגב. בימים א', ב', ג' ד' אשב שבעה בשדרות ורבורג 50 (פינת רחוב הלולב) בקריית שמואל,חיפה. הלוויתה של חמותי, זלדה ארמן, אמא של מרב, תתקיים היום בשעה 18:00 בהר הזיתים (חניון הר הזיתים). בימים ה'-ו' , מרב ואני נשב יחד בביתנו בכתובת: חטיבת אלכסנדרוני 25 פתח תקווה.

ראש הממשלה, נפתלי בנט הביע את תנחומיו: "ברוך דיין האמת. אני משתתף בצער על מותה של יעל אורבך, אימו של חברי היקר, ח"כ ניר אורבך. יעל הייתה אשת חסד ואמת. היא הקפידה להתנדב במד"א בכל יום שישי.  מלווה, מכינה אוכל, נמצאת היכן שצריך אותה. אני משתתף בצערך ומחבק אותך ואת משפחתך הנפלאה בשעה הקשה הזו".

מי שעוד שהגיב לאובדן הוא חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ, שכתב: "ברוך דיין האמת. קיבלנו בצער את ההודעה על פטירתה של יעל אורבך ז"ל, אמו של ח"כ ניר אורבך יבדל"א.  משתתפים בצערך ניר ובצער המשפחה. שלא תדעו עוד צער".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן