עידית סילמן חושפת את האנשים שעזרו לה לעזוב את הקואליציה

חברת הכנסת עידית סילמן בהתבטאות ציבורית על הפרישה הדרמטית שלה מהקואליציה: "ידעתי לאורך הדרך מי אנחנו ולפני מי ניתן דין וחשבון" | סילמן סיפרה על האנשים שעזרו לה לקבל את ההחלטה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/04/22 10:21 כג בניסן התשפב

עידית סילמן חושפת את האנשים שעזרו לה לעזוב את הקואליציה
סילמן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חברת הכנסת עידית סילמן השתתפה אמש (ש') בחגיגת המימונה המרכזית של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא שהתקיימה באולפנת בני עקיבא "אמנה" בכפר סבא והתייחסה להחלטתה הדרמטית לפרוש מהקואליציה.

עידית סילמן: אלו האנשים שבזכותם הצלחתי

סילמן סיפרה: "במסיבת הסידור של ביתי לא מזמן דיברו על אותו נער שנכנס ע"פ סיפור הבעש"ט לבית הכנסת ושורק בתפילת יום הכיפורים ואנשים שם שחושבים על הרבה דברים ברומו של עולם באותו רגע והילד אותו ילד שבא וצועק את אותה צעקה ובעקבות זה על אף שבתחילה כועסים עליו מוחלים". 

יו"ר הקואליציה לשעבר שיתפה: "אני חייבת לומר שבתקופה האחרונה עברנו תקופה לא קלה גם ברמה הפוליטית וגם אצלי אני יכולה לומר שזה אחד הסיפורים שאני זוכרת משחר ילדותי,  אני זוכרת שהרב קליין (ראש האולפנה בה למדה) היה חוזר על הדברים האלה. אני חושבת שמה שאנחנו סופגים ומתחנכים בו בצעירותנו ונותר בנו כל הזמן בעיקר מגיע אצלנו גם ברגעים המשמעותיים של החיים שלנו רגעים שבהם הרבה פעמים אנחנו צריכים לצעוק את אותה צעקה אולי במקום שריקה ולבוא ולומר את הדבר האמיתי שנמצא על ליבנו.

"לפני מי אנחנו עתידים לתת דין וחשבון"

אולי לא הצלחתי לשרוק אבל הצלחתי לצעוק את הדברים שהיו על ליבי וזה בזכות אותם מחנכים גדולים שהיו לנו למורי דרך גם המחנכות, אנשים שהיו איתנו לאורך הדרך שנים ולא ויתרו עלינו אף פעם גם כשהיינו במקום כזה או במקום אחר ותמיד הזכירו לנו מאין בנו ולאן אנו הולכים ובעיקר לפני מי אנחנו עתידים לתת דין וחשבון".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן