יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני אירח את גדעון סער

סגן רה"מ ושר המשפטים ביקר בבקעת הירדן, יחד עם ראש המועצה ויו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני. סער אמר כי הוא יביא הצעת החלטה בממשלה שתחזק את ההתיישבות בקרוב מאוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/22 14:56 ו בניסן התשפב

יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני אירח את גדעון סער
סער ואלחייני, צילום: ללא

גדעון סער קיים היום (ה') ביקור בבקעת הירדן, יחד עם ראש המועצה ויו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני. "בקעת הירדן גדלה, צומחת, מתפתחת בצורה מרשימה מבחינה דמוגרפית וזאת ברכה גדולה כי בקעת הירדן היא גבול הבטחון של ישראל, היא חגורת הביטחון של מדינת ישראל והיא פאר של התיישבות".

סער אמר כי הוא ואלחייני דנו ביחד בדרכים לחזק את בקעת הירדן, ובין היתר להביא בקרוב להחלטת ממשלה הצעת החלטה לחיזוק בקעת הירדן. "אני מאמין שאנחנו נעשה את זה בעתיד הקרוב מאוד", אמר סער בשמץ אופטימיות לגביי קיומה של הממשלה

ראש המועצה אלחייני אמר כי  על סער כי "הוא ידיד אמת של בקעת הירדן, במשך שנים הוא בא לבקר, עשה את זה גם בתפקיד של ח"כ, גם בתפקיד של שר וגם כשהוא לא היה (בחיים הפוליטיים) ותמיד תמך בבקעת הירדן".

"אני רוצה להודות לך גדעון על המנהיגות שלך, על האמינות שלך על הרצון שלך לבוא ולפתח את בקעת הירדן והחלטת הממשלה תחזק את הבקעה וגם זה אות הערכה לכל הממשלה הזאת שבאה ותומכת בבקעה. אין לי ספק שהכוונה ממשלתית שמכוונת להביא אוכלוסייה לבקעת הירדן תחזק את הבקעה ותחזק את רצועת הביטחון של מדינת ישראל", סיים אלחייני.