צפו מירי רגב: "הכיפה הולכת ונהיית יותר ויותר קטנה מעל ראשו של בנט"

ברקע פרישתה של עידית סילמן מהקואליציה, חברת הכנסת מהליכוד תוקפת את ראש הממשלה ואומרת כי "דקה וחצי על הכיסא חשובה לו יותר מעם ישראל". על השר לשירותי דת היא חוזרת ואומרת: "השר המתייוון"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 06/04/22 18:20 ה בניסן התשפב

מירי רגב: "הכיפה הולכת ונהיית יותר ויותר קטנה מעל ראשו של בנט"
רגב עם בנט בזמנים אחרים, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פרישתה של חברת הכנסת מימינה, עידית סילמן הבוקר (ד') ממשיכה לעורר הדים וכלל לא ברור כמה עמוק היא תשפיע על המפה הפוליטית. בליכוד ממשיכים גם הערב להפעיל לחצים על חברי כנסת בימינה ותקווה חדשה ונראה שבימים הקרובים תהיינה התפתחויות נוספות. על פי הפרסומים השונים חברת הכנסת מירי רגב לא היתה בין החברים שהובילו את המהלך אבל גם לה יש מה להגיד בעניין. 

רגב החלה את הביקורת שלה ותקפה את השר לשירותי דת מתן כהנא: "לא לחינם קראתי למר מתן כהנא השר המתייוון. גם בעניין רפורמת הכותל שהם רצו להוביל ולא הצליחו תודה לאל, גם בעניין הכשרות וגם בעניין הגיור. מדינת ישראל היא מדינת יהודית ואנחנו צריכים לשמור על הסטטוס-קוו שלה".

על סילמן היא רמזה: "עניין החמץ היה הקש ששבר את גב הגמל. ממתי בג"ץ מתערב בסטטוס-קוו של מדינה וממתי הורוביץ אומר שצריך לתת לזה יד. ארגונים ציבוריים צריכים לשמור על הסטטוס-קוו, קרי:  לא מכניסים חמץ לבתי חולים וגם לא לצה"ל".

"שבוע הבא אנחנו נערכים לבער את החמץ בתוכנו וברגע שאנחנו נערכים לליל הסדר לא יכול להיות מצב שיש עדיין ויכוחים בעניין הזה. בשביל זה יש ממשלה נבחרת, וראש ממשלה שהכיפה הולכת ונהיית יותר ויותר קטנה מעל ראשו שדקה וחצי על הכיסא חשובות לו יותר מעם ישראל".