נתניהו עולה להתקפה: חייבם להחזיר את השקט - ממשלה שתלויה בתנועה האיסלאמית לא מסוגלת

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הגיע לפני זמן קצר לביקור תנחומים בביתו של אבישי דוד יחזקאל ז״ל שנרצח אמש בפיגוע בבני ברק ולאחריו אמר: "דרושה פעולה נחושה ויד קשה, ממשלה שתלויה בתנועה האיסלאמית לא עושה זאת"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 30/03/22 18:39 כז באדר ב'

נתניהו עולה להתקפה: חייבם להחזיר את השקט - ממשלה שתלויה בתנועה האיסלאמית לא מסוגלת
נתניהו בכנסת, צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיע היום (ד') לבני ברק לביקור תנחומים בבית משפחתו של אבישי דוד יחזקאל ז״ל שנרצח אמש בפיגוע הקשה בבני ברק. אחרי הביקור תקף נתניהו את הממשלה בחריפות על אופן הטיפול בטרור.

"משלה שתלויה בתנועה האיסלאמית לא עושה זאת"

ביציאה מניחום האבלים אמר נתניהו: "אני מצדיע לכוחות הביטחון, לשוטרים ולשוטרות ולאזרחים שמנעו בגופם אסונות גדולים יותר. הם גיבורים של ממש. אנחנו נתונים תחת מתקפת טרור רצחנית. חייבים להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל ולרחובות הערים שלנו. אפשר לעשות את זה, צריך לעשות את זה - דרושה פעולה נחושה ויד קשה מאוד. לצערי כולנו רואים שממשלה שתלויה בתנועה האיסלאמית לא עושה זאת וייתכן שלא מסוגלת לעשות זאת, אבל הם חייבים לשים בצד כל שיקול פוליטי ולהילחם בטרור".

נתניהו בניחום אבלים

נתניהו בניחום אבלים צילום: ללא

לפני זמן קצר מסר שר הביטחון גנץ הצהרה לתקשורת ואמר: ״מדינת ישראל נמצאת תחת מתקפת טרור רצחנית, מחוללי הטרור ימצאו כוחות בטחון חזקים ואזרחים חסונים - גם הפעם אנחנו ננצח, אנחנו עושים ככל שביכולתנו למנוע את הפיגוע הבא - צה"ל וכוחות הביטחון עצרו מאות רבות של פלסטינים במסגרת מעצרי מנע וימשיכו לעשות כן; אם יהיה צורך נגייס באופן מיידי עשרות חיילי מילואים, יידרש מה שיידרש - אנחנו נשבור את גל הטרור הזה. אני קורא לאזרחי ישראל לפעול באחריות וערנות, אך לא בהיסטריה״.