יושב ראש הכנסת מתנצל על התגובה הפוגענית ומפרגן לחרדים

אחרי שחשבון הפייסבוק הרשמי של יו"ר הכנסת מיקי לוי הגיב על פוסט ששיבח את החרדים והלווית הרב קייבסקי וכתב "בלה בלה בלה", יושב ראש הכנסת מתנצל על התקרית ואומר: "יש לי כבוד רב למפעלי החסד והצדקה החרדיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/22 16:24 יט באדר ב'

יושב ראש הכנסת מתנצל על התגובה הפוגענית ומפרגן לחרדים
מיקי לוי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי האירוע מביך של יו"ר הכנסת מיקי לוי ובו הוא הגיב "בלה בלה בלה" על פוסט שפורסם ברשתות ושיבח את הציבור החרדי על התנהלותו, מיקי לוי מתנצל.  כזכור, הפוסט פורסם סביב ההלוויה של הרב קנייבסקי זצ"ל, וחשבון הפייסבוק הרשמי של יו"ר הכנסת הגיב בציניות.

מיקי לוי התנצל וכתב: "נחתתי רק עכשיו אחרי טיסה ארוכה וחשוב לי להבהיר: הדברים שנכתבו הבוקר כביכול בשמי, לא נכתבו על ידי או בידיעתי ואינם משקפים את עמדותיי. יש לי כבוד רב למפעלי החסד והצדקה החרדיים ובאופן אישי אני חושב שהסיפור שהופיע בפוסט המדובר מעורר השראה ומרגש".

"אנשים חמים פתחו את דלתם ואת ליבם וצריך לעודד את התופעה היפה הזו ולא לתקוף אותה", המשיך יו"ר הכנסת. "כמו כן, ערכתי שיחת הבהרה עם העוזר שכתב בטעות מהחשבון שלי את התגובה הפסולה הזו והוא מתנצל עליה. ההתבטאות הזו אינה מקובלת עלי בשום צורה".

בפוסט נכתב: "איפה ישנם עוד אנשים כמו האנשים האלו? באיזו עוד עיר תמצאו אנשים שפותחים את ביתם לכלל ישראל??? גאה לגור בבני ברק עיר מלאת תורה מלאת חסד ונתינה". חשבון הפייסבוק הרשמי של לוי הגיב: "בלה בלה בלה. מי שנותן לאחיו למות למענו בצבא ולא נושא בנטל אין לו לא חסד ולא נתינה".