האזינו אבי מעוז: "אסור לתת לאף גוי להיכנס לארץ, צריכים לקלוט יהודים בלבד"

יושב ראש מפלגת נעם התראיין בסוגיית הפליטים האוקראינים שנכנסים לישראל, ותקף בחריפות את מדיניות הממשלה. מעוז אמר: "הם פותחים את שערי הארץ לקליטת גויים ופליטים, כשאנחנו במקום הראשון מבחינת קליטת הפליטים"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 10/03/22 09:32 ז באדר ב'

אבי מעוז: "אסור לתת לאף גוי להיכנס לארץ, צריכים לקלוט יהודים בלבד"
מעוז, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

סוגיית הפליטים האוקראינים ממשיכה לעורר הדים: לאחר ששרת הפנים עמדה במוקד הסערה ולבסוף גיבשה מתווה, חבר הכנסת אבי מעוז תוקף את המדיניות הפתוחה. יו"ר מפלגת נעם התייחס לקליטת אלפי פליטים אוקראינים במדינה ואמר: "המדינה צריכה לקלוט יהודים בלבד".

"אסור לתת לאף גוי להיכנס לארץ", אמר מעוז בראיון ברדיו צפון. "ישראל הוקמה כמדינה היהודית היחידה בעולם". הוט טען כי הטענות על מוסר, יהדות והיסטוריה הן 'הנדסת תודעה', כלשונו, והם משמשים ככסות להצפת הארץ בגויים.

"צריך להסתכל בהקשר הכללי - בהקשר הכללי הממשלה הזו היא ממשלה שרוצה להפוך את מדינת ישראל מיהודית לכל אזרחיה. המשמעות של זה זה מדינה לא יהודית", אמר, והוסיף: "הם פותחים את שערי הארץ לקליטת גויים ופליטים, כשאנחנו במקום הראשון מבחינת קליטת הפליטים".

"אנחנו צריכים להתנגד לכל פתיחה של שערי מדינת ישראל", פסק מעוז. "זאת הנדסת תודעה כדי להחדיר לארץ כמה שיותר אנשים לא יהודים וככה יהפכו את המדינה ללא יהודית. בגלל זה אנחנו צריכים להתנגד בכל תוקף".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן