מוסי רז על המינוי של זועבי: "האישה הנכונה במקום הנכון"

אחרי המילים הקשות שספגה אמש חברת הכנסת זועבי ממרצ, החברים לסיעה אמרים לחדשות כיפה, "זועבי יכולה לייצג את ישראל על הצד הטוב ביותר" | וגם, איפה מוסי רז היה רוצה להתמנות לשגריר ישראל?

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 23/02/22 17:18 כב באדר א'

מוסי רז על המינוי של זועבי: "האישה הנכונה במקום הנכון"
רינאוי-זועבי, צילום: Olivier Fitousi/Flash90

חברי סיעת מרצ בכותרות: שניים מחברי הסיעה, מוסי רז ומיכל רוזין מובילים את המאבק בפנסיות התקציביות וחברת הסיעה ג'ידא רינאוי-זועבי מונתה לקונסולית ישראל בשנגחאי, חברי הכנסת מוסי רז ועלי סלאלחה מספרים לחדשות כיפה על הלך הרוח במפלגה. 

מוסי רז: הייתי שוקל להיות שגריר ישראל במזרח ירושלים

חבר הכנסת מוסי רז תקף את הניסיון של כחול לבן לקדם את הפנסיות התקציביות בכל מחיר, "זה לא מתאים בעת הזאת, זאת קואליציה עם סיעות שונות וניגודים, כאלה שאכפת להם יותר מהאזרחים וכאלה שאכפת להם יותר מהצבא". רז התייחס למינוי של זועבי ואמר: "היא האישה הנכונה במקום הנכון, אני הייתי שוקל להיות שגריר ישראל במזרח ירושלים.

עלי סלאלחה על הפנסיות הצבאיות: כולם צריכים לקבל, יש מספיק לכולם 

הקואליציה שוב מתקשה להעביר חוקים

זה מחלוקות בין חברים וידידים. אני בטוח שזה יגמר ונחזור לתפקד. הכסף בשביל הפנסיות קיים באוצר, הסיפור הזה התנפח בגלל המצב של העלאת המחירים ויש כאלה שרואים שעדיף לתמוך בציבור שידם לא משגת ולדחות את הסיפור של הפנסיות של הצבא, אבל לדעתי כולם צריכים לקבל, יש מספיק לכולם.

מה דעתך על המינוי של זועבי לקונסולית בשנגחאי?

זאת הבחירה שהיא קיבלה, אני מאחל לה הצלחה, היא אישה ראויה שיכולה לייצג את ישראל על הצד הטוב ביותר, אם יציעו לי להחליף את ביידן אני גם אצא לשם.