הליכוד מבטלת את ישיבת הסיעה שתוכננה להתקיים

בהנהלת סיעת הליכוד הודיעו כי ישיבת הסיעה לא תתקיים, על רקע המתיחות הפנימית בסיעה בין בנימין נתניהו לדודי אמסלם לאחר שנתניהו עמד לצד חיות

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/22 09:07 כ באדר א'

הליכוד מבטלת את ישיבת הסיעה שתוכננה להתקיים
ישיבת סיעת הליכוד, צילום: ללא

ישיבת סיעת הליכוד לא תתקיים היום, על רקע המתיחות במפלגה. כזכור, ראש הממשלה לשעבר הגיב על חילופי האש בין אסתר חיות לח"כ דודי אמסלם: "שוחחתי עם נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, ואמרתי לה שדבריו של חבר הכנסת דודי אמסלם אינם מקובלים עלי, אינם משקפים את עמדתי ונאמרו שלא בידיעתי".

אמסלם כתב אחריי הדברים: "התאכזבתי מזה שנתניהו התקשר לחיות- כי היא עומדת בראש מוסד שמתנהל כסניף של מרצ, שפוגע כל רבע שעה במחנה הלאומי. כשנחזור לשלטון, בעזרת ה', אנחנו נעשה רפורמה עמוקה במערכת המשפט, בלי לפחד ולהזניח הפעם! אם נתניהו לא יילך איתנו, אני הראשון שאצא נגד הממשלה".

נזכיר כי הוויכוח התלקח בין השניים סביב טענתו של אמסלם על כך שעתירתו לא התקבלה: "מתי לא קיבלתם עתירה של הג'ינג'ים. אל תחשבי שאנחנו אהבלים, במקום לכתוב קשקושי שטויות שאת עצמך לא מבינה, תכתבי מר אמסלם אני לא סובלת אותך, לא סובלת את האמסלמים ולא המכלופים ולא אתן לכם סיוע למה זה שלנו". בתגובה שיגרה הנשיאה מכתב חריף בו יצאה כנגד אמסלם.