מפלגת הציונות הדתית עוברת לשלב הבא: "המסע שיתחיל את המהפך הפוליטי בישראל"

אחרי ההצלחה בשלב ראשון של קמפיין התפקדות החופשית, קיימה הערב הציונות הדתית ערב הערכות לקראת קמפיין השטח. סמוטריץ': "היום אתם נרתמים למסע שישיב את הציונות הדתית והימין הערכי אל הגה השלטון" | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/22 21:41 יט באדר א'

מפלגת הציונות הדתית עוברת לשלב הבא: "המסע שיתחיל את המהפך הפוליטי בישראל"
סמוטריץ', צילום: Sraya Diamant/Flash90

מאות פעילים מרכזים התכנסו הערב בירושלים בערב רתימה מיוחד של מפלגת הציונות הדתית לקראת היציאה לקמפיין השטח המהווה שלב ב׳ של קמפיין ההתפקדות למפלגה. הפעילים ולצידם חברי מרכז המפלגה התכנסו במלון רמדה בירושלים שם שמעו סקירה על קמפיין ההתפקדות.

עד כה הקמפיין התקיים בצורה חופשית ולווה בפרסומים בתקשורת בלבד לצד סקירה על המעבר לשלב הבא הכולל את פעילות השטח עליה עמלו במפלגה בחודשים האחרונים. קמפיין השטח צפוי להתקיים בעוד כשבועיים וחצי במתכונת ׳גיוס המונים׳ (צ׳רידי). מאות פעילי השטח יהפכו לשגרירים וכל אחד מהם צפוי לפקוד מאות נוספות במשך שלושה ימים כאשר לראשונה כפי שמקובל בקמפיינים של ׳גיוס המונים׳ יעד המתפקדים וקצב ההתפקדות יהיו חשופים לעיני כל.

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ בירך את מאות הפעילים בערב הרתימה המיוחד ואמר: "היום אתם נרתמים למסע שיתניע את המהפך הפוליטי בישראל וישיב את הציונות הדתית והימין המאמין להנהגת מדינת ישראל. 

אתם מגוייסים לדרך עליה יצעדו כל בני ובנות הציונות הדתית וכל מי שמזדהים עם דרכה של הציונות הדתית ועם ערכיה, בבית אחד, במפלגה אחת שיש  בה מקום גדול לכולם.  הבית של הימין המאמין. אתם תפתחו את הדלת לכל מי שמאמין בעם ישראל, בזכותנו על ארץ ישראל, בתורת ישראל, במדינה יהודית, ובציונות שנלחמת על דרכה בגאון.

כשיותר ויותר מפלגות עובדות למודל כמעט מלוכני של מנהיג אחד, שהמפלגה שייכת לו ונועדה לשרת את מטרותיו הפוליטיות האישיות - וראינו בדיוק לאן זה מוביל - אנחנו יוצאים להליך בחירות דמוקרטי, מוסרים לכם את מפתחות המפלגה, ומעבירים את הכח לידי הציבור. כשהכח יהיה בידי הציבור המפלגה תישאר נאמנה לו, לדרכו ולערכיו.

אלה ימים קשים לעם ישראל ולמדינת ישראל. ממשלת שמאל שחברה לאויביי ישראל, החזירה את השמאל הקיצוני ביותר לעמדות מפתח בשלטון, ופוגעת קשות בציונות ובערכי הנצח היהודיים שלנו.

עכשיו יותר מתמיד עם ישראל צריך תקווה ואמונה. עם ישראל צריך רוח גדולה של גבורה יהודית שתרים ראש ותזקוף קומה. עם ישראל צריך גאווה לאומית ואמונה יוקדת בצדקת הדרך. עם ישראל צריך שמחה, חיבור, ואופטימיות. עם ישראל צריך ציונות דתית גדולה וחזקה. עם ישראל צריך אתכם. נבנה יחדיו את השדרה המרכזית של המחנה הלאומי והאמוני".