סקר חדש: רוב מוחלט של הישראלים לא רוצים את בנט כראש ממשלה

למרות שראש הממשלה נפתלי בנט יצא בסוף השבוע לסבב ראיונות בעיתונות המודפסת, סקר חדש חושף הבוקר כי התמיכה בבנט נמצאת בשפל ו-96 אחוז לא רוצים את בנט כראש ממשלה | כמה קיבל נתניהו?

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 30/01/22 08:47 כח בשבט התשפב

סקר חדש: רוב מוחלט של הישראלים לא רוצים את בנט כראש ממשלה
בנט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה נפתלי בנט אמנם מכהן בתפקיד הנחשק ביותר בפוליטיקה אבל התמיכה בו נמצאת בשפל. סקר חדש שמתפרסם הבוקר (א') מראה כי רק 4 אחוז מהישראלים היו רוצים לראות את בנט מכהן כראש הממשלה הבא.

את מי הייתם רוצים כראש ממשלה? נתניהו 31% בנט 4%

לפי תוצאות הסקר שערך מכון המחקר 2thePoint ופורסם בחדשות הבוקר, בשאלה את מי הייתם רוצים לראות כראש הממשלה, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו קיבל 31%, יאיר לפיד 20%, בני גנץ: 11%, ניר ברקת 8%, נפתלי בנט 4%, גדעון סער 3%, אביגדור ליברמן 2%, בצלאל סמוטריץ' 1%, יוסי כהן 1%, אריה דרעי 1%.

48 אחוז לא מרוצים מהטיפול בקורונה

ברקע משבר האומיקרון הישראלים נשאלו בסקר, עד כמה אתם מרוצים מהטיפול של הממשלה הנוכחית בקורונה? סך הכל לא מרוצים 48%, במידה בינונית 31% וסך הכל מרוצים 21%.

מי מוביל בקרב לראשות הליכוד

למרות שעסקת הטיעון של בנימין נתניהו ירדה מהפרק בשלב זה, הסוקרים שאלו מי לדעתכם מתאים לעמוד בראש הליכוד ביום שאחרי נתניהו. ברקת מוביל עם 38%, גלעד ארדן עם 11%, יולי אדלשטיין 7%, ישראל כ"ץ ומירי רגב עם 4% כל אחד.