עובר לליכוד? אביר קארה בעד הפלת ממשלת השיתוק והניתוק

חבר הכנסת ניר ברקת תקף בחריפות את הממשלה וכתב, "כולנו צריכים להתלכד ולפעול יחד כדי להפיל את ממשלת השיתוק והניתוק", וקיבל לייק מפתיע מסגן השר אביר קארה | סגן השר: "מדובר בפייק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/22 13:18 כג בשבט התשפב

עובר לליכוד? אביר קארה בעד הפלת ממשלת השיתוק והניתוק
ח"כ קארה במליאה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90     

אמש פרסם יו"ר הליכוד חבר הכנסת בנימין נתניהו כי הוא מתנגד לקלון במסגרת עסקת הטיעון וכי הוא ממשיך להוביל את הליכוד ואת המחנה הלאומי. חבר הכנסת ניר ברקת התייצב לצד נתניוה, קרא להפלת הממשלה וקיבל לייק מפתיע מסגן השר אביר קארה.

https://twitter.com/Ahmad_tibi/status/1485927925564297216?t=wj_6z7v9IycJSzNvqn-Nxw&s=08

בציוץ שכתב בטוויטר כתב ברקת: "שוחחתי הערב עם יו״ר הליכוד וראש האופוזיציה בנימין נתניהו. ביקשתי לחזק אותו ואת בני משפחתו - על ההחלטה האמיצה שקיבל. כעת כולנו צריכים להתלכד ולפעול יחד כדי להפיל את ממשלת השיתוק והניתוק". העוקבים בטוויטר הופתעו לראות כי אביר קארה עשה לייק לציוץ של ברקת. פנינו לקארה ושאלנו אם הוא בעד הפלת הממשלה, תשובתו הייתה כי מדובר בפייק וכי הוא לא עשה לייק לציוץ. חבר הכנסת אחמד טיבי עקץ את קארה וכתב: "טוב שלא עשה שיתוף".

במקביל, קארה מאיים שעד שלא יושג מתווה פיצויים לעצמאים הוא לא יצביע עם הקואליציה, כרגע מדובר באיום ריק כי קארה חולה בקורונה וגם ככה לא יכול להגיע לכנסת בימים הקרובים. בעקבות הידבקותו בקורונה נדחתה פגישה שיזם קארה בין בעלי עסקים ועצמאים בהשתתפות ראש הממשלה ושרת הכלכלה, פגישה שייתכן והייתה נותנת פתרון למשבר העצמאים.