סער תוקף את סמוטריץ': "לא יהודי ולא אנושי"

שר המשפטים גדעון סער תקף בחריפות את ח"כ בצלאל סמוטריץ' בפתח ישיבת הסיעה על הדברים שאמר על השופטת נאור ז"ל, "נדהמתי מההתקפה של סמוטריץ' על השופטת נאור, לא יהודי ולא אנושי"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/01/22 14:54 כב בשבט התשפב

סער תוקף את סמוטריץ': "לא יהודי ולא אנושי"
גדעון סער, יזם ודחף את החוק, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בפתח ישיבת הסיעה של מפלגת תקווה חדשה תקף שר המשפטים גדעון סער את ההתבטאויות של ח"כ בצלאל סמוטריץ' אחרי פטירתה של השופטת מרים נאור ועקץ את חברי הליכוד שנמצאים בקרבות ירושה חריפים ברקע עסקת הטיעון. 

סער על הקרבות בליכוד: "תהנו"

על המאבקים בתוך הליכוד  אמר סער: "אין לנו עניין להיות חלק מהקרבות הפנימיים שנערכים בתוך הליכוד. תעשו את זה ביניכם בלי לכרוך אותנו ובלי לערב אותנו. תהנו זה מנוכחותו של זה. אנחנו נישאר תנועה לאומית וממלכתית שפועלת לפי טובת המדינה ולא לפי פוליטיקה".

סער תקף גם את סמוטריץ' שאמר הבוקר, "אזכור את מרים נאור כמי שהתעקשה להרוס בתים", סער התייחס לאמירתו של סמוטריץ' ואמר: "נדהמתי מההתקפה של ח"כ סמוטריץ על הנשיאה לשעבר, שעות ספורות אחרי פטירתה ועוד בטרם נקברה. זה לא יהודי וזה לא אנושי. איני מכיר שופט שהסכמתי לכל פסקי הדין שלו. אבל זה בדיוק העניין. צריך לשמור על יסודות הממלכתיות בישראל.

מוקדם יותר אמר סער על פטירתה של נאור, "״בשורה קשה עם פטירתה של נשיאת בית המשפט העליון לשעבר השופטת מרים נאור. שופטת בכל רמ״ח איבריה ושס״ה גידיה שעשתה את כל הדרך מביהמ״ש השלום ועד לפסגה. שופטת ומשפטנית מעולה, אנליטית, יסודית, חרוצה, שולטת בפרטים. ״הדין נגזר מהעובדות״. תנחומי מקרב לב לפרופ׳ אריה נאור ולבניה מיכאל ונפתלי.
יהי זכרה ברוך".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן