נתניהו בדרך לעסקת טיעון: מה חושבים ינון מגל ושמעון רקלין

המגעים לעסקת טיעון של נתניהו הולכים ומתחממים | ינון מגל: "מחר אפתח גיוס המונים למימון משפט נתניהו, היעד הוא שבעה מיליון שקלים" | מה חושבים אנשי התקשורת שתומכים בנתניהו על העסקה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/22 22:13 יג בשבט התשפב

נתניהו בדרך לעסקת טיעון: מה חושבים ינון מגל ושמעון רקלין
ינון מגל., צילום: Yonatan Sindel/Flash90

על פי כל הפרסומים נראה שראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו קרוב מתמיד לעסקת טיעון ופרישה מהחיים הפוליטיים, נתניהו מעוניין בעסקה אליה דוחפים עורכי דינו ובכדי להכשיר עסקה עתידית פנה נתניהו אל השופט בדימוס אהרן ברק, גם אנשי התקשורת הימניים ינון מגל ושמעון רקלין שמלווים את נתניהו מתייחסים התייחסו למגעים.

שמעון רקלין: "מנהיגים גדולים לא עושים עיסקאות טיעון"

איש התקשורת הסרוג שמעון רקלין כתב הערב (ש') בחריפות נגד עסקת טיעון, "מנהיגים גדולים. לא עושים עיסקאות טיעון. כי ההיסטוריה עלולה לשפוט אותם כקטנים, מנהיג צריך ללכת עם האמת שלו עד הסוף. כשליח ציבור. כמחולל שינוי. ואם צריך אז יושבים בכלא. כן בכלא. זה מאוד לא נעים לשבת בכלא בגיל מבוגר. האם רק הנוחות והשפע מעניינים אותנו או מחויבות לרעיון? למשמעות של שירת חיינו? בעבר מנהיגי חרות ישראל גם מתו עבור החרות. עוז רוחנו יקבע את עתידנו".

ינון מגל הוסיף בנחרצות: "המערכת תסכים לוותר על הכל, רק שביבי ילך. רק שיהיה קלון. אסור לתת להם את זה. מאידך אני מבין שנתניהו כבר רוצה לסיים את הסאגה, ואת הרדיפה. והוא לא צעיר. לכן המלצת מגל לגבי עסקת טיעון: בלי קלון: לחתום עם קלון: לא לחתום! נתניהו, אל תתן להם את מבוקשם". מגל הוסיף: "מחר בלי נדר אפתח הדסטרט לגיוס המונים למימון משפט נתניהו. היעד: שבעה מליון שקלים איש כמתנת ידו".

ח"כ בן גביר: "קורא לנתניהו לא לקבל את עסקת הטיעון, עושים כאן עוול"

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר קורא הערב לרה"מ לשעבר בנימין נתניהו לא לקבל את עסקת הטיעון. לדברי בן גביר, "עסקת טיעון לנתניהו היא לא הגזר, אלא המקל ואחרי שכתשו, הכפישו וכל מערכת המשפט והתקשורת ניהלו נגדו מסע דה לגיטמציה ברדיפה בלתי פוסקת, מציעים לנתניהו את המקל שיוכל להיאחז בו, כדי שלא ימשיך במשפט ראווה מתיש שבסופו ינצח". 

ח"כ בן גביר הוסיף: "אני מבין לליבו ותחושתו של נתניהו שאין לסמוך על בית המשפט, אולם כל מי שרואה את הראיות מבין שכדי להרשיע את נתניהו צריכים לעשות שמיניות וסלטות באוויר. אני קורא לנתניהו להמשיך להילחם על חפותו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן