שר האוצר אביגדור ליברמן חיובי לקורונה

עם צאת השבת הודיע שר האוצר אביגדור ליברמן, "במהלך השבת נמצאתי חיובי לקורונה", ליברמן הוא השר השלישי שנמצא חיובי לנגיף לצד שר החוץ יאיר לפיד ושר השיכון זאב אלקין

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 15/01/22 18:01 יג בשבט התשפב

שר האוצר אביגדור ליברמן חיובי לקורונה
ליברמן, צילום: Marc Israel Sellem/POOL

הקורונה מתפשטת גם בין שרי הממשלה, שר האוצר ויו״ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן נמצא היום (ש') חיובי לקורונה. הוא חש בטוב ויעביר את ימי הבידוד בביתו. ביום שישי עדכן גם השר זאב אלקין כי הוא חיובי לנגיף.

בחשבון הטוויטר שלו כתב ליברמן, "ערב טוב לכולם. במהלך השבת נמצאתי חיובי לקורונה.
אני מרגיש טוב ואעבור את הבידוד בימים הקרובים בביתי שבנוקדים. אמשיך להוביל מדיניות כלכלית אחראית גם מהבית, לעקוב אחר הנתונים ולתכנן צעדים קדימה.שמרו על עצמכם, שבוע טוב".

ביום שישי עדכן השר אלקין כי לאחר שחש חולה, ביצע בדיקת אנטיגן ביתית שיצאה חיובית ואושרה גם בבדיקת אנטיגן מוסדית ונמצא חיובי לקורונה. בהודעה מטעמו כתב, "בהזדמנות זו, השר אלקין מבקש מכל מי שהיה איתו במגע בימים האחרונים לבצע בדיקה לפי כללי משרד הבריאות. השר אלקין ימשיך לנהל את פעילות משרד השיכון מבידוד בביתו".

בשבוע שעבר התייחס ליברמן למצבה הכלכלי של ישראל ואמר, "שנת 2021 היא בוודאות השנה הכי טובה במאה 2021 מבחינה כלכלית. היום החשב הכלכלי נתן נתונים וסיכום של שנת 21, הגרעון ירד ל-%4.5 מ-%11.4, הרבה מתחת לכל התחזיות הכי אופטימיות וזה אומר שהמשק נמצא בתנופה. הכנסות המדינה, לשנת 2021 עמדו על 413 מיליארד שקלים, 19 אחוזים יותר בהשוואה לשנת 2019 שהיא שנת טרום הקורונה שזו אינדיקציה נוספת למה קורה במשק". 

באשר לביקורות הקשות על הממשלה, אמר שר האוצר, "אני ער לזעקה, אני קצת מופתע מכלי התקשורת שמנסים להביא את הציבור לחרדה. מחכים לנו חודשי ינואר-פברואר מאוד לא פשוטים, אך אנחנו ערוכים וזה לא סוף העולם. אנחנו עוקבים במעקב יומי  אחרי כל ענף ואחרי כל התפתחות במדינה. אנחנו ב-10 בינואר, כלומר פחות משליש חודש, להגיע למסקנות אפוקליפטיות תוך 10 ימים זה פשוט לא אחראי. אני חוזר ואומר, אנחנו נעזור לכל עסק שזכאי לסיוע ואנחנו נעשה את זה באופן שקול ואחראי".