שאלת כיפה אביגדור ליברמן תוקף את ההתנהלות של סיעת רע"מ

בקק"ל מחדשים היום את הנטיעות ביער יתיר שבנגב וחברי סיעת רע"מ זועמים והודיעו כי יחרימו את מליאת הכנסת | אביגדור ליברמן לא אוהב את ההתנהלות של מנסור עבאס

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 10/01/22 14:43 ח בשבט התשפב

אביגדור ליברמן תוקף את ההתנהלות של סיעת רע"מ
ליברמן , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אנשי קק"ל חזרו הבוקר (ב') לאזור יער יתיר כשהם מלווים בכוחות משטרה והחלו להכשיר את הקרקע לקראת נטיעות שיערכו במקום, בסיעת רע"מ זועמים על ההחלטה והודיעו כי יחרימו את ההצבעות במליאת הכנסת. שאלנו את שר האוצר אביגדור ליברמן על ההתנהלות של סיעת רע"מ שמחרימים את המליאה ולא בפעם הראשונה.


(ליברמן במענה לשאלת כיפה על ההתנהלות של סיעת רע"מ).

"כשיש בעיות בקואליציה צריך ללבן אותם בתוך החדרים ולא במליאת הכנסת, זה לא משנה איזה סיעה ומהי הסיבה", אמר ליברמן והוסיף: "אני מצפה מכל המרכיבים בקואליציה ללבן את הדברים במפגשים ישירים ולא בתקשורת ולא במליאת הכנסת".

בתוך כך בכיר ברע"מ אומר הבוקר, "לא יכולים להיות שותפים בממשלה שמבצעת חורשות באמצעות קק"ל על מנת לרכז כמה שיותר בדואים על פחות קרקע, ואחת התכניות ההרסניות. אכלוס עשרת אלפים בדואים בתוך העיר רהט (הן בדרום והן בצפון), ובעיר יש מצוקת דיור העולה על 8,000 זכאים. מדיניות הרסנית זו אסור שתתבצע ואם כן אין מקום לשותפות רע"ם בקואליציה.

כולנו מחזקים את מנסור עבאס וסיעת רע"ם ועמדתנו החדה הברורה הזו בכדי שיבינו מרכיבי הקואליציה שיש אחרי רע"ם קהל ענק ועם עקרונות ולא ייתנו לקואליציה להביך חלילה את רע"ם מול הציבור שלה. אין יותר ברור מזה".