מוסי רז מגיב לשליפת האקדח של בן גביר: "בריונות מופרעת של תומך טרור"

אמש תועד חבר הכנסת איתמר בן גביר כשהוא מנופף באקדח במהלך עימות עם צעירים ערבים, חבר הכנסת מוסי רז מגיב לתקרית החריגה ואומר לחדשות כיפה: "אלימות לכל דבר שאני מקווה שתטופל" | על הביקור בשבעה של יהודה דימנטמן הי"ד: הגעתי כדי להקשיב למשפחה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 22/12/21 10:38 יח בטבת התשפב

מוסי רז מגיב לשליפת האקדח של בן גביר: "בריונות מופרעת של תומך טרור"
מוסי רז, צילום: חדשות כיפה

בסרטון שהופץ אמש (ג') נראים שני מאבטחים ערבים כשהם מאיימים לתקוף את יושב ראש מפלגת עוצמה יהודית חברת הכנסת איתמר בן גביר.  האירוע התרחש בכניסתו של בן גביר לאירוע שמארגנת ישיבת כיסא רחמים בראשות הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א בגני התערוכה בתל אביב. בן גביר נראה בסרטון מחזיק אקדח ואומר למאבטח ששהה במקום: "אתה לא תאיים עליי, אני אטפל בך".


(מוסי רז מגיב לשליפת האקדח של בן גביר: "בריונות").

בשיחה עם חדשות כיפה תוקף חבר הכנסת מוסי רז ממר"צ את בן גביר, "מדובר בבריונות מופרעת, צריך לאסוף את הנשק מכל האזרחים, אף אחד לא צריך להסתובב עם נשק ובוודאי לא אדם שהוא תומך טרור, שליפת הנשק הזאת היא אלימות לכל דבר שאני מקווה שתטופל". 

מוסי רז: לא הייתה לבן גביר סיבה לשלוף אקדח

לפני חודש תקף איימן עודה תקף את בן גביר, אולי הוא צריך הגנה עצמית?

"איימן עודה לא תקף אותו באקדח ובן גביר יכל לעשות לו אותו דבר. אני לא בעד לתקוף אף אחד אבל לאיים באקדח זה דבר חסר תקדים שחבר כנסת מאיים באקדח, בכלל לא משנה למה. בוודאי שבמקרה הזה שלא הייתה שום סיבה".

אתמול הלכת לשבעה של יהודה דימנטמן הי"ד שנרצח בחומש, מה היה שם?

"אני הגעתי כמו שאני מגיע תמיד במקרים עצובים ומקוממים להשתתף בצער המשפחה, נפגשתי עם אביו ועם האחים שלו, השיחה הייתה מעניינת, אמנם הם הביעו את עמדותיהם שזה בסדר אבל אמרתי להם שאני לא הגעתי להביע את העמדות שלי. הגעתי כדי להביע צער וכאב, ובעיקר להקשיב להם, גם כשהם שאלו אותי על עמדתי עניתי להם שיש לי מספיק מקומות אחרים להביע את עמדתי".