עובדי משרד החוץ במתקפה חריפה על יאיר לפיד: "שום דבר לא זז"

לכזאת מתקפה שר החוץ יאיר לפיד לא ציפה, עובדי המשרד פרסמו דברים חריפים נגדו, "הפקרתם אותנו בחוץ, לא נשארה לנו ברירה אלא לפעול להצלת שירות החוץ. הגיע הזמן למעשים".

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 17/12/21 13:36 יג בטבת התשפב

עובדי משרד החוץ במתקפה חריפה על יאיר לפיד: "שום דבר לא זז"
יאיר לפיד, צילום: פלאש 90, נעם רבקין פנטון

ועד עובדי משרד החוץ במתקפה חריפה על שר החוץ יאיר לפיד. חצי שנה אחרי שנכנס לתפקידו באחד המשרדים החשובים בישראל עובדי משרד החוץ החליטו להוציא את הוויכוחים אל מעל פני השטח ותוקפים בגלוי את לפיד.

במכתב שפרסמו בטוויטר כתבו אנשי הוועד: "הפקרתם אותנו בחוץ, ואנחנו יוצאים למאבק על דמותו של שירות החוץ הישראלי. ישראל זקוקה לשירות חוץ חזק איכותי וחיוני, כמו שאנחנו זקוקים למורים הטובים ביותר ולרופאים הטובים ביותר כך אנחנו זקוקים לשירות החוץ הטוב ביותר שינצח בשדה הקרב הדיפלומטי, אחרת מדינת ישראל תפסיד".

·העובדים התייחסו למשבר בני הזוג אוקנין וכתבו: "עבודה דיפלומטית מושתתת על מקצועיות, מחויבות ללא פשרות, והיכולת לרקום קשרים אישיים. בלי הקשרים של עובדי שירות החוץ לא היינו משחררים את נעמה יששכר, את הזוג אוקנין ועוד אלפי ישראלים שחייבים את חירותם ופתרון המשבר האישי שלהם לעובד משרד החוץ שפעל למענם במסירות".

לסיום תקפו העובדים את לפיד וכתבו" לפני שנכנס למשרד החוץ, יאיר לפיד היה הראשון בחזית המאבק לחיזוק משרד החוץ. חיכינו חצי שנה מאז שנכנסת למשרד החוץ ושום דבר לא זז. לא נשארה לנו ברירה אלא לפעול להצלת שירות החוץ. הגיע הזמן למעשים! בסרט דבריו של לפיד בטקס חילופי השרים במשרד החוץ.