מנסור עבאס עונה לעמר בר-לב: "אסור להכליל"

חבר הכנסת מנסור עבאס מספר שלא אהב את ההתבטאויות של השר לביטחון פנים עמר בר-לב ומתייחס לסערת חוק החשמל: "החוק כבר סוכם ואנחנו מבקשים ליישם אותו" | אחמד טיבי תקף

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 16/12/21 09:01 יב בטבת התשפב

מנסור עבאס עונה לעמר בר-לב: "אסור להכליל"
מנסור עבאס. , צילום: Flash90

חבר הכנסת מנסור עבאס מתייחס הבוקר (ה') לסערות הפוליטיות ולכך שחבר מפלגתו וליד טאהא מחרים את ההצבעות במליאה. עבאס חשף את דעתו על ההצהרות של השר בר-לב וזכה לתקיפה מחבר הכנסת אחמד טיבי, "התבטאות שערורייתית של ח"כ ערבי".

על סערת חוק החשמל שאתמול שוב הביא לפיצוץ בקואליציה אמר עבאס בראיון ל'כאן' רשת ב', "החוק כבר סוכם ואנחנו מבקשים ליישם אותו, אני מקווה שזה יקרה בשבוע הבא. רע"ם היא מפלגה דמוקרטית, אני לא ממנה את הח"כים, אבל אנחנו מתואמים".

כשנשאל על הטעות שלו בהצבעה אתמול שאפשרה לקואליציה להעביר חוק, אמר: "לדעתי הייתה שם הטעיה של יו"ר הישיבה אחמד טיבי. בסרטון רואים בבירור ששיניתי את ההצבעה לפני שמזכירת הכנסת עברה לשמו של הח"כ הבא. טיבי התעקש ששיניתי אחרי שהיא קראה בשמו".

עבאס התייחס גם לסערת "אלימות המתנחלים" שעורר בר-לב, "אסור להכליל על אף ציבור, לא על מתנחלים, לא על חרדים ולא על ערבים. השיח הפוליטי בכנסת הוא שיח אלים, ח"כים לא חושבים פעמיים לפני שהם תוקפים את הצד השני", אמר עבאס.

ההתבטאות של עבאס כי אסור להכליל עוררה את זעמו של אחמד טיבי שמיהר לתקוף, "זו התבטאות שערורייתית של ח"כ ערבי. נוכחות המתנחלים בשטחים הכבושים היא פשע על פי החוק הבין-לאומי. המתנחלים, שגוזלים אדמות או פוגעים בפלסטינים פיזית או מקימים התנחלויות, עושים זאת באלימות וכוח".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן