ועדת הכנסת אישרה את הקמת ועדת הקנאביס

אחרי שהושגו ההסכמות בין חברת הכנסת שרן השכל לשר הבריאות ניצן הורוביץ, ועדת הכנסת אישרה את הקמת ועדת הקנאביס | בוועדה החליטו על ימי מליאה קצרים לכבוד חנוכה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/11/21 10:13 כ בכסלו התשפב

ועדת הכנסת אישרה את הקמת ועדת הקנאביס
שרן השכל בדיון על חוק הקנאביס, צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

אחרי הסערה סביב חוק הקנאביס, וההתנגדות של שר הבריאות ניצן הורוביץ, היום (ד') אישרה ועדת הכנסת להמליץ למליאת הכנסת להקים ועדה מיוחדת לדיון בהצעת חוק הסדרת השימוש בקנאביס למטרות רפואיות, של חברת הכנסת שרן השכל.

על פי ההצעה, בוועדה יכהנו 15 חברי כנסת, על פי ההרכב הבא: סיעות הליכוד – שלושה חברים, סיעת יש עתיד - שני חברים, סיעות ש"ס, כחול לבן, העבודה, יהדות התורה, ישראל ביתנו, הציונות הדתית, הרשימה המשותפת, תקווה חדשה, מרצ, ורע"מ חבר אחד לכל סיעה. כאמור, הוצע כי יושבת ראש הוועדה תהיה שרן השכל.

חנוכה במשכן הכנסת: המליאה תינעל מוקדם

בנוסף, ועדת הכנסת בראשות ח"כ ניר אורבך קבעה היום את מועדי דיוני מליאת הכנסת בימי חנוכה. כדי לאפשר לחברי הכנסת מעט חופש ולמי שגר קרוב, להגיע להדלקת נרות עם בני המשפחה. ביום שני, כ"ה בכסלו, תשפ"ב נר שני של חנוכה - 29.11.2021 וביום שלישי, כ"ו בכסלו, תשפ"ב נר שלישי של חנוכה - 30.11.2021, ישיבת מליאת הכנסת תיפתח בשעה 13:00 ותסתיים לכל המאוחר בשעה 16:00. ביום רביעי, כ"ז בכסלו, תשפ"ב נר רביעי של חנוכה, - 1.12.2021 ישיבת מליאת הכנסת תיפתח בשעה 11:00 ותסתיים לכל המאוחר בשעה 15:00.


(וולדיגר נגד חוק הקנאביס).