מנסור עבאס: "הממשלה תצטרך להתמודד עם הסוגיה המדינית"

בזמן שבימינה מצהירים כי משא ומתן מדיני לא על הפרק, חבר הכנסת מנסור עבאס ששב לאחרונה מביקור בירדן מפתיע ומדבר על הממשלה בתור "הזדמנות לחשב מסלול מחדש"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 18/11/21 12:56 יד בכסלו התשפב

מנסור עבאס: "הממשלה תצטרך להתמודד עם הסוגיה המדינית"
מנסור עבאס. , צילום: Flash90

אמירה מפתיעה של חבר הכנסת מנסור עבאס: למרות שבימינה שבים ומצהירים כי משא ומתן מדיני אינו על הפרק, זאת למרות התמונות ממפגשי חברי הממשלה עם אבו מאזן, יו"ר רע"מ מפתיע וקורא לחברי הממשלה להתמודד עם הסוגיה המדינית. 

"יש הזדמנות"

בראיון שהעניק הבוקר לגלי צה"ל התייחס עבאס למשימות הדחופות של הממשלה אחרי העברת התקציב. "בהתחלה, מטרתה של הממשלה הייתה לקדם נושאים כלכליים-חברתיים, וגם לצאת מהמשבר הפוליטי", אמר עבאס והטיל פצצה: "אני חושב שבעתיד הממשלה תצטרך להתמודד גם עם הסוגיה המדינית - יש הזדמנות לחשב מסלול מחדש".

כזכור, בשבוע שעבר, אחרי הפגישה בין מלך ירדן עבדאללה השני לראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא המדינה בוז'י הרצוג,  גם יו"ר מפלגת רע"מ פגש את המלך הירדני בארמונו שברמת עמון. עבאס נשאל היום על ידי חבר הכנסת אופיר סופר אודות הפגישה.

מנסור עבאס עם מלך ירדן

מנסור עבאס עם מלך ירדן צילום: סוכנות הידיעות הממשלתית הירדנית)

"קיבלתי הזמנה, נעניתי ואני מקווה שהביקור הזה, שהוא לא בשליחות מדינית, תורם ליחסים בין שתי המדינות", אמר עבאס כשנשאל אם בביקורו אצל מלך ירדן עלה הנושא המדיני על הפרק. נציין, כי בהודעה הראשונה של ארמון מלך ירדן נכתב כי השניים דנו בנושאים רבים הקשורים למזרח התיכון בכלל וביחסי ישראל וירדן בפרט, אמירה ממנה התנערו בישראל.