בעצם לא: מיקי זוהר מבטל את השתתפותו בוועידת 'הארץ'

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד, החליט לבטל את השתתפותו בוועידת עיתון הארץ אחרי שהתברר כי בין הגופים הממנים את הועידה קיימים ארגוני שמאל-קיצוני כמו הקרן החדשה לישראל ומכון זולת

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 26/10/21 17:31 כ בחשון התשפב

בעצם לא: מיקי זוהר מבטל את השתתפותו בוועידת 'הארץ'
מיקי זוהר, צילום: Hadas Parush/Flash90

ח"כ מיקי זוהר הודיע כי ישתתף בוועידת הארץ לדמוקרטיה, אבל בדיקת כתבים חשפה כי הכנס ממומן על ידי ארגוני שמאל שתומכים בין היתר בצל. אחרי הביקורת הציבורית זוהר הודיע כי לא יגיע לכנס: "לא אוכל לתת לגיטימציה לארגונים הפועלים נגד מדינת ישראל בעולם".

בהודעה רשמית ששלח זוהר לפני זמן קצר הודיע כי לא יגיע לוועידה וכתב: "פנו אליי לפני זמן מה להשתתף כדי להביע את עמדות הימין ולהביא לידי ביטוי את הקול של המחנה הלאומי והליכוד. מצאתי לנכון להסכים כדי שקול הימין יישמע בכל מקום, לאחרונה עודכנתי כי גופי שמאל קיצוני כמו הקרן החדשה שתומכת בארגונים בזויים כמו ״שוברים שתיקה״ ובצלם, מממנים את הועידה ולכן החלטתי לבטל את השתתפותי לאלתר. בע״ה אמשיך לייצג את עמדות הימין והליכוד בכל מקום אפשרי אך לא אוכל לתת לגיטימציה לארגונים אלה הפועלים נגד מדינת ישראל בעולם".

בתגובה להודעתו של ח''כ מיקי זוהר, מסר יו''ר תנועת אם תרצו מתן פלג: ''אנו מודים לח"כ מיקי זהר מקרב לב על הקשב ועל ההחלטה לבטל את השתתפותו בכנס עיתון הארץ בחסות מימון הארגון הפוליטי הזר "הקרן לישראל חדשה". 

הקרן לישראל חדשה, ארגון פוליטי זר הוא ארגון הגג הגדול ביותר בישראל לארגוני דה לגיטימציה ישראלים. מממן ארגונים המגנים משפטית על מחבלים ומשפחותיהם, מממן ארגונים המתפרנסים מהכפשת חיילי צה"ל, קידום לחץ בינלאומי עם ישראל, ואזרוח מסתננים ועוד. החלטתו של מיקי זהר להסיר את השתתפותו כמוה כמסר חד וברור לכל מבקשי רעתנו ומכפישנו כי דם חיילינו אינו הפקר. יישר כוח גדול!''


(מיקי זוהר נגד בנט).