בנט לנתניהו: "ערעור על הלגיטימציה של ממשלה בישראל הוא דבר מסוכן"

אתמול נערך אירוע פרידה מראש השב"כ היוצא ונתניהו ובנט נצלו את הבמה לעקיצות הדדיות | נתניהו התעלם מבנט שכתב היום על האירוע: "לא הייתי היחיד שנע באי נוחות בכסאו" | בנט הוסיף: "אני ראש הממשלה שהכי פחות מושפע מקבוצות לחץ ואינטרסים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 15/10/21 14:32 ט בחשון התשפב

בנט לנתניהו: "ערעור על הלגיטימציה של ממשלה בישראל הוא דבר מסוכן"
בנט ונתניהו לוחצים ידיים, צילום: דוברות הכנסת

אתמול התקיים טקס פרידה מראש השב"כ היוצא נדב ארגמן. ראש הממשלה נפתלי בנט ויו"ר האופוזיציה נתניהו השתתפו בטקס ונצלו את הבמה כדי לעקוץ את היריב. בנט עקץ בעקיפין את נתניהו בנאומו, והוא בתגובה הודה בנאומו למשתתפים אבל התעלם מנוכחותו של ראש הממשלה. היום מגיב בנט להתנהלות נתניהו ואומר: "צרם לי".

בנט התייחס לאירוע בפוסט סיכום שבוע אותו העלה לרשת, "זה היה שבוע מלא ברגעים משמחים: פגישה טובה מאוד עם קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל. תחילת הסוף של גל הדלתא - לראשונה ירדנו מתחת ל-400 חולים קשים - מבלי שסגרנו לרגע את המדינה. התחלנו את ״רפורמת העגלות״ להורדת מחירים, בעיקר של מוצרים לתינוקות. ביקרתי ברמת הגולן, שתחת הממשלה הזאת, תהפוך ליעד התיישבות מרכזי ונפרדנו מראש שב״כ מצוין וקידמנו בברכה את מחליפו, שנכנס לתפקיד", כתב בנט.

על האירוע עצמו כתב ראש הממשלה: "אמש נפרדנו מנדב ארגמן, ראש השב״כ היוצא. היה לי חבל על הצרימה באירוע כל כך ממלכתי ומרגש. לא הייתי היחיד שנע באי נוחות בכסאו שם. אני מקווה שיו“ר האופוזיציה יבין שאי הסכמות פוליטיות הן דבר טבעי. מחלוקות הן חלק מהחיים. אבל ערעור על הלגיטימציה של ממשלה בישראל הוא דבר מסוכן".

יועצו הקרוב של נתניהו כתב בתגובה לטענות של בנט: "בנט כל כך ״ממלכתי״ שהוא ״שכח״ להזכיר את נתניהו, בציון שנה להסכמי השלום ההיסטורים שנתניהו פעל להביא. על זה לא תשמעו בתקשורת, שמנסה לדאוג שבנט יעבור את אחוז החסימה בכל מחיר. רואים לכם את הצביעות מרחוק".

בפוסט הסיכום בנט סיפר מדוע הוא טוב מראשי הממשלה שהיו לפניו: "אני ראש הממשלה שהכי פחות מושפע מקבוצות לחץ ואינטרסים זה עשרות שנים. אני עובד אצל אזרחי ישראל. נקודה. אין לוביסטים, אין מרכז מפלגה, אין טייקונים. איני חייב לאף אחד מהם דבר, ולכן אין להם מנוף לחץ עליי. אני עובד אצלכם", כתב בנט.


(נתניהו תוקף את בנט).