הוועדה לבחירת שופטים התכנסה לראשונה

פחות משבוע לאח שנבחרו חברי הוועדה לבחירת שופטים, כינס היום שר המשפטים את הועדה לישיבה ראשונה, סער: מאמין שניתן גיוון לחברה הישראלית

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 09/08/21 19:27 א באלול התשפא

הוועדה לבחירת שופטים התכנסה לראשונה
סער בפתח הישיבה של הוועדה למינוי שופטים, צילום: רפי בן חקון

ביום רביעי האחרון נערכו הבחירות לוועדה לבחירת שופטים, היום (ב') כינס שר המשפטים גדעון סער את משתתפי הוועדה ואת חברי הכנסת אפרת רייטן מהעבודה ושמחה רוטמן מהציונות הדתית שנבחרו לקחת חלק בבחירת השופטים. כינוס הוועדה היום מגיע אחרי שמונה חודשים בהם הייתה הוועדה משותקת.


(סער בפתח הישיבה).

בישיבה אותה כינס שר המשפטים אמר סער כי: "אני שמח על ההתכנסות הראשונה של הועדה לבחירת שופטים, אנחנו לפני פרשת שבוע פרשת שופטים, ששם נאמר "שופטים ושוטרים תיתן בכל שעריך", ובאמת אנחנו התכנסנו במהירות אחרי שההרכב של הועדה לבחירת שופטים הושלם ביום רביעי שעבר, עם בחירת נציגי הועדה מהכנסת ומהממשלה, במהירות האפשרית ע"מ להתחיל להתקדם לאיוש תקני שיפוט שנחוצים היום בכל הערכאות".

סער הוסיף: "יש עומס גדול במערכת ונדרשת עבודה אינטנסיבית של הועדה כדי לאייש את אותם תקנים. לכן אנחנו כבר מתכנסים היום ע"מ להקים את ועדות המשנה, ושהן יתחילו לפעול בדחיפות גדולה ככל שהדבר הזה ניתן, שנוכל להתקדם".

חברי הוועדה

חברי הוועדהצילום: רפי בן חקון

"אני משוכנע שכל מי שיושב ליד השולחן הזה, ללא תלות בגוף שהוא מייצג, היא בחירת השופטים הטובים ביותר, לכל ערכאות השיפוט, האיכותיים ביותר והראויים ביותר, וגם באופן שייתן ביטוי לגיוון של החברה הישראלית – וזה אני מאמין שכולנו ביחד נעשה". אמר שר המשפטים לסיום.
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן