מה ענה נתניהו לצעיר שצעק "בנט צריך למות"? | צפו:

יו"ר האופוזיציה נפגש הערב עם צעירי הליכוד וסיפק כמה הצהרות מעניינות בצל המצב הפוליטי הרגיש. "הממשלה שלהם תלויה בתנועה שכופרת בקיום מדינת ישראל". אחד המשתתפים צעק מוות לבנט, צפו בתגובת נתניהו:

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/07/21 20:41 כח בתמוז התשפא

מה ענה נתניהו לצעיר שצעק "בנט צריך למות"? | צפו:
נתניהו נואם, ארכיון., צילום: David Cohen/Flash90

בין הלילות הלבנים במליאת הכנסת להשבעת נשיא, יו"ר האופוזיציה נהנה מהזמן הפנוי והערב (ה') השתתף בכנס צעירי הליכוד, שם נאם נתניהו וסיפק אמירות מפתיעות לצד רגעים קומים וקיבל אהדה רבה מהקהל.

בכנס אמר נתניהו על התפשטות הנגיף ההודי כי: "רק עזבנו את השלטון והקורונה חזרה". על הפיליבסטר בכנסת אמר: "צעירי הליכוד עושים מסיבות, גם אנחנו עושים לילות לבנים בכנסת". "הבטחת הרוב היהודי בארץ ישראל היא עניין לאומי, מהות קיומנו. אמר נתניהו, והוסיף: "באנו ואמרנו נחוקק גם את חוק הלאום וגם את חוק יסוד ההגירה כדי להגן על אופייה של מדינת ישראל. ומי בלם את זה? איילת שקד" ח"כ קיש הוסיף מהקהל בציניות: "לא היו לה כאבי בטן?"

‏תוך כדי נאומו של נתניהו בכנס צעירי הליכוד אחד המשתתפים התפרץ וצעק: "בנט ולפיד צריכים למות" נתניהו הגיב: "או שאתה שתול ועשית את תפקידך פה, ואם אתה לא שתול אתה טיפש. אני לא מקבל דברים כאלה, אף אחד לא מת. אנחנו ננצח אותם".

לסיום תקף נתניהו את ממשלת בנט-לפיד שנשענה השבוע על היעדרות המשותפת ממליאת הכנסת. נתניהו אמר כי: "לנו דרך של אמת ולהם דרך מרמה, הם עשו דבר שגם בשמאל לא עשו, הם הקימו ממשלה שתלויה בתנועה האסלמית ועוד יש להם רשת ביטחון מהמשותפת." אמר נתניהו והוסיף: "הממשלה שלהם תלויה בתנועה שכופרת בקיום מדינת ישראל. צריך להבין שיש לדבר הזה תוצאות".