מתגעגעת לאופוזיציה: ההטרלה של שקד נגד גוש הימין

אחרי שחברי האופוזיציה גרמו לקואליציה משבר ראשון ולא תמכו בתיקון לחוק איחוד המשפחות, איילת שקד משחקת את המשחק הפוליטי ומודיעה כי תעלה הצעת חוק ימנית: "שיגלו את הבגרות הנדרשת ויתמכו בחוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/21 23:01 ו בתמוז התשפא

מתגעגעת לאופוזיציה: ההטרלה של שקד נגד גוש הימין
שקד. , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

איילת שקד משיבה אש, אחרי שגוש הימין תקע מקלות בגלגלים לקואליציה שנאלצה להוריד מסדר היום את תיקום החוק לאיחוד משפחות בין היתר בגלל התנגדות מפלגת רע"מ למהלך. שרת הפנים איילת שקד בוחנת את האופוזיציה הימנית בהצעת חוק שלימין יהיה קשה שלא לתמוך בה.

שקד פרסמה בחשבון הטוויטר שלה את כוונותיה למאבק באופוזיציה הלוחמנית. בהודעה כתבה שקד כי: "שבוע הבא אעלה להצבעה את חוק האזרחות. אני לא מעלה על דעתי שהאופוזיציה תפגע בביטחון המדינה בשם משחקים פוליטיים. אני בטוחה שהם יגלו את הבגרות הנדרשת ויתמכו בחוק. אין לי ספק שראש האופוזיציה יקיים את דבריו שבענייני ביטחון ישראל "אין אופוזיציה ואין קואליציה, בעניין הזה כולנו בחזית אחת".

ח"כ מיקי זוהר שהודיע היום כי מפלגות גוש הימין לא יתמכו בהצעות החוק הימניות של הקואליציה, לא נבהל מה"איום" והגיב לשקד, זוהר כתב לשקד כי: ‏‎הקמתם ממשלה מסוכנת בלי טיפת אחריות שמורכבת מאלו המתנגדים לישראל כמדינה יהודית. כיבוי השריפות שאתם הבערתם, הוא לא חלק מהמטרות שלנו". גם ח"כ אוריאל בוסו עקץ את שקד על הרעיון וכתב: "לא הספיקה לכם הונאה אחת?".

כזכור, מוקדם יותר היום בוועדה המסדרת עלה חוק איחוד משפחות לדיון אך נאלצו לדחות את הדיון בחוק ולהורידו מסדר היום. החוק לא זכה לתמיכת כל הקואליציה משום שברע"מ מתכוונים להצביע נגד החוק. וח"כ מיקי זוהר הודיע כי הליכוד ושאר המפלגות לא יתמכו בחוק הימני. בקואליציה המובכת ינסו למצוא פתרון משפטי מהיר.


השרה שקד בראיון לכיפה.