ממשיכים קדימה | פורום מלוכדים בליכוד קורץ למאוכזבים "חוזרים ימינה התפקדו לליכוד"

עם כינונה של הממשלה החדשה בליכוד ממשיכים הלאה, פורום מלוכדים הגוף שמאגד את כל הקבוצות הלאומיות בליכוד, יוצא בקמפיין שקורץ למצביעי ימינה המאוכזבים וקורא: חוזרים ימינה - מתפקדים לליכוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/21 17:47 ג בתמוז התשפא

ממשיכים קדימה | פורום מלוכדים בליכוד קורץ למאוכזבים "חוזרים ימינה התפקדו לליכוד"
יהונתן טל, צילום: ללא

עם כינונה של הממשלה החדשה, יצאו היום (א׳) חברי פורום מלוכדים, הגוף שמאגד את כל הקבוצות הלאומיות בליכוד, שחולש על עשרות סניפים ואלפי מתפקדים בקמפיין חדש שקורץ למצביעי ימינה וקורא: חוזרים ימינה - מתפקדים לליכוד!

חברי הפורום מבינים כמו רבים בציבור הימין, שמפלגת ימינה איבדה את הדרך ויצאה מהמחנה ולכן קוראים למאוכזבים שבמצביעיה להתפקד לליכוד ולקחת חלק במפלגת הימין הגדולה בישראל.

פורום מלוכדים הוא פורום אידיאולוגי מהוותיקים והגדולים בליכוד שהחל את דרכו לאחר הגירוש מגוש קטיף. 
ההבנה בפורום זה ובקבוצות נוספות בליכוד שזו העת להפסיק לדבר על כן ביבי לא ביבי, ולחזור לדבר על האידיאולוגיה שקצת נזנחה בשנים האחרונות, לדבריהם.

מנכ״ל פורום מלוכדים, יהונתן טל: ״החלטנו לצאת לדרך דווקא היום, בשעה שמוקמת הממשלה שכל כך לא רצינו שתקום ושמה את עתיד ההתיישבות בסכנה. נמשיך לפעול מתוך הליכוד ומתוך האידיאולוגיה שאנחנו מאמינים בה כדי לחזק את ההתיישבות ואת מדינת ישראל. זה הזמן של מצביעי ימינה, שחשים אכזבה עמוקה מנציגיהם שהלכו לממשלת השמאל, לחזור ימינה ולהתפקד לליכוד״.