אבי מעוז נגד ארגוני הקהילה הגאה: "משתמשים בכם כבני ערובה, בכדי לקדם אג'נדה חברתית"

ח"כ מעוז ממשיך במאבקו נגד ארגוני הקהילה הגאה. בנאומו היום בכנסת תקף את הארגונים על הנכונות שלהם להישען על מפלגת רע"מ: " מתברר, שבשביל להוריד את שלטון הימין ולבצע למדינתנו טיפול המרה, מותר לקפל את כל הדגלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/06/21 18:27 כז בסיון התשפא

אבי מעוז נגד ארגוני הקהילה הגאה: "משתמשים בכם כבני ערובה, בכדי לקדם אג'נדה חברתית"
אבי מעוז במליאת הכנסת., צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

יו"ר סיעת נועם בכנסת מושך אש פעם אחרי פעם, אחרי שבעבר כבר ספג גינויים מחברי כנסת רבים ואף יש מי שהודיע כי יצא מהמליאה בכל פעם שיעלה מעוז לדבר. אבל מעוז לא עוצר וממשיך להתבטא בחריפות כלפי הקהילה הגאה במשכן הכנסת. היום (ב') עלה מעוז לדבר במליאה ועורר את זעמתם של רבים.

בנאומו בכנסת אמר מעוז: "אני רוצה לפנות בדבריי אל אחיי ואחיותיי הנמשכים לבני מינם, ואני עושה זאת מעל ראשיהם של מי שכביכול פועלים כנציגיהם בארגונים השונים ובכנסת. אני פונה אליכם מתוך אהבתי לכל אחד ואחת מכם, ומתוך אי רצוני לכפות על אף אחד מכם אורח חיים ברשות הפרט, גם אם אורח חיים זה הוא מוטעה לפי אמונתי על פי תורת ישראל".

מעוז המשיך ותקף את ארגוני הלהט"ב: "דעו לכם, שנציגיכם בארגונים וכאן בכנסת, משתמשים בכם כבני ערובה, בכדי לקדם אג'נדה חברתית, וכדי לקדם את הרס מוסד המשפחה והמשך הדורות. מצד אחד, הם יכשירו ואף יעודדו ניתוחי המרה בלתי הפיכים, אך מצד שני, הם יילחמו מלחמת חורמה כנגד כל אפשרות, שצעירים החווים מצוקה בשל משיכתם לבני מינם יוכלו לקבל טיפול וסיוע מאנשי מקצוע מוסמכים.

רק לפני מספר ימים פורסמו בערוץ 7 דבריו של אב לחמישה, שלאחר טיפול וסיוע מקצועיים הצליח להקים בית עם רעייתו, מה שלדבריו כנראה לא היה מצליח לעשות כיום, בגלל הדה-לגיטימציה החריפה שהארגונים דואגים לייצר כלפי היכולת להשתנות." הוסיף מעוז.

מעוז המשיך ותקף את התנהלות ארגוני השמאל מול מפלגת רע"מ לקראת ממשלה משותפת, על רקע אמירתו של וליד טאהא כי הומואים הם סוטים: "כשמוקמת ממשלה עם חברי כנסת ערביים, וישנה הסכמה שלא לקדם את האג'נדות של אותם ארגונים, השתררה דממה. לפתע מתברר, שבשביל להוריד את שלטון הימין ולבצע למדינתנו טיפול המרה ממדינת העם היהודי למדינת כל אזרחיה, מותר לקפל את כל הדגלים ולוותר על הדאגה לכם", הוסיף מעוז".


 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן