אבטחה הוצמדה לבנט, אבי מעוז תקף: "נמאס מהצביעות"

אחרי שתמונה של יו"ר ימינה עם כאפייה הופצה ברשתות ועוררה סערה, נציג מפלגת נעם בכנסת יוצא להתקפה: "פורסם רק כי זה משרת את האג'נדה". ומה המקור של התמונה המסתורית נגד בנט?

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/21 11:36 כב בסיון התשפא

אבטחה הוצמדה לבנט, אבי מעוז תקף: "נמאס מהצביעות"
אבי מעוז, צילום: מפלגת נעם

בתחילת השבוע התקשורת געשה בעקבות תמונה של יו"ר ימינה נפתלי בנט, בתמונה שהופצה ברשתות החברתיות נראה בנט כשלראשו כאפייה. רבים בתקשורת מיהרו להזדעזע וטענו להסתה לרצח. היום (ד') חבר הכנסת אבי מעוז, יו"ר מפלגת נעם וחבר סיעת הציונות הדתית תקף את השיח התקשורתי.

מעוז הזכיר שהוא סופג שלל איומים ונאצות בתקופה האחרונה, דבר אשר זכה להתעלמות מוחלטת מהתקשרות ומאישי הציבור "לצערי מאז הקמת מפלגת נעם, אנשי נעם מאויימים, מותקפים ומושמצים", אמר מעוז והוסיף: "אני עברתי ועדיין עובר מסע הכפשות, דה לגיטימציה ואיומים שרק התגבר עם כניסתי לכנסת. לא שמעתי לא את התקשורת ולא את אנשי הציבור. כולם כולם שתקו, נמאס מהצביעות".

חה"כ מעוז הזכיר גם את שתיקת התקשורת ואנשי הציבור בעת שהותקף בכנס לכל איש יש שם, ביום השואה בכנסת: "גם כשכאן בתוך הכנסת, בטקס יום השואה ניגש אלי פעיל של מחאת בלפור ואמר לי "אתה לא מתבייש להשתתף בטקס כזה לזכר אלו שנשרפו בשואה? חבל שאתה חי, ושההורים שלך לא נשרפו שם", לא נשמע קולם, הם לא זועקים כי הם דואגים בגלל שהם דואגים למאויימים ולשיח, זה פשוט משרת את האג'נדה שלהם כעת להביא לישראל את ממשלת כל אזרחיה. כמובן שאני מגנה בכל תוקף את האיומים, הנאצות, הקללות והביזיונות מכל צד שהוא", הבהיר מעוז לסיכום.

השבוע גם פורסם מה היה המקור של התמונה שהופצה וכבשה את השיח באולפנים. התמונה הוכנה כ"מם" סאטירי בקבוצה סאטירית בטלגרם בשם מצנק"ש, חברי הקבוצה טוענים כי התמונה הוכנה כבדיחה בלבד ולא התכוונו להסית נגד בנט. הפצת התמונה והגעתה לאולפני התקשורת שעשעה את חברי הקבוצה.