מיקי זוהר: "סמוטריץ' נפל כפרי בשל למטרותיו האישיות של בנט"

יו"ר הקואליציה הנוכחית אומר כי ממשלת לפיד-בנט תסכן את ביטחונה של מדינת ישראל - "תהיה רפיסות חסרת תקדים". על יחסי הליכוד-רע"מ הוא אומר: "תכננו להקים ממשלה בהימנעות רע"ם, לא בתמיכתה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 01/06/21 11:43 כא בסיון התשפא

מיקי זוהר: "סמוטריץ' נפל כפרי בשל למטרותיו האישיות של בנט"
מיקי זוהר., צילום: Tomer Neuberg/Flash90

יומיים לתום המנדט. יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, התייחס הבוקר להקמת ממשלת השינוי עליה עומל יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד. זוהר אמר כי  מדובר בממשלה ללא קווי יסוד שתסכן את מדינת ישראל. במהלך דבריו האשים את יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ, כמי שנתן לראש הממשלה המיועד ח"כ נפתלי בנט את מבוקשו.

גורמים ברע"מ: הישגים משמעותיים במסגרת המו"מ

על הממשלה ההולכת ומתרקמת, אמר הבוקר (ג') זוהר בראיון לכאן חדשות: "הממשלה המוזרה הזו תסכן את ביטחונה של ישראל - תהיה רפיסות חסרת תקדים". מנגד, על הטענות לנרפות הממשלה הנוכחית כלפי הטרור: "ההתנהלות מול רצועת עזה היא לא מושלמת, כמכלול ישראל פועלת באחריות".

ראש הממשלה בנימין נתניהו נכשל שוב בהקמת ממשלת ימין.זוהר אמר כי בליכוד עשו הכל כדי להקים ממשלה ימנית. "ימינה אומרים שרצו לבוא עם הליכוד אבל אני בטוח שהם ידעו לאורך כל הדרך שסער לא יצטרך לעמוד בפני הדילמה של בחירות או ממשלת ימין, הם פשוט אמרו תביאו את סער ונצטרף".

על יו"ר הציונות הדתית אמר כי הוא "נפל כפרי בשל בשביל ימינה שיוכלו להגשים את המטרה של בנט להיות ראש ממשלה". 

בשביל להקים קואליציה, במציאות הפוליטית בישראל גם נתניהו וגם לפיד צריכים את עזרת ארבעת חברי רע"מ. "תכננו להקים ממשלה בהימנעות רע"ם, לא בתמיכתה", הסביר זוהר, "השיקול היה להקים ממשלה עם 59 מנדטים ימניים שייבנו ממשלה על קווי יסוד ימיניים, היה אפשר לנסות להקים את הממשלה הזו והיא הייתה בעלת סדר יום ימני. זה לא כמו הממשלה שעכשיו רוצים להקים שאין לה קווי יסוד, הם צריכים את תמיכת מנסור עבאס ורע"מ. לא הישענות".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן