מאיר כהן: עוברים מסרים כל הזמן בין לפיד לבנט | הציונות הדתית: התגלו מי השקרנים

חבר הכנסת מיש עתיד אישר בראיון הבוקר כי הקשר בין ראש מפלגתו ליו"ר מפלגת ימינה עדיין קיימים. בציונות הדתית מיהרו להגיב כי מדובר בהוכחה לדברי סמוטריץ': "בנט ושקד מבצעים את ההונאה הגדולה ביותר בתולדות הפוליטיקה הישראלית"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 27/05/21 09:16 טז בסיון התשפא

מאיר כהן: עוברים מסרים כל הזמן בין לפיד לבנט | הציונות הדתית: התגלו מי השקרנים
אז כן ממשיכים במגעים? בנט ולפיד , צילום: Gershon Elinson/Flash90

סערה בימין: הקרב בין הציונות הדתית לימינה סביב הנכונות של האחרונה להקים ממשלת שינוי עם מפלגות השמאל ממשיך. יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', נאם אמש את "נאום השקרנים"  טען כי בנט שיחק משחק כפול של הצהרה כי ממשלת השינוי ירדה מהפרק בזמן הלחימה, וכעת שזה נגמר מתגלה כי בנט המשיך עם המגעים להקמת ממשלת שמאל. הבוקר (ה') הוא מקבל גושפנקה לדבריו בעקבות דברים שאמר ח"כ מאיר כהן מיש עתיד.

בראיון לגלי צה"ל הבוקר, נשאל ח"כ כהן האם עדיין מתקיימות שיחות יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, לבין נפתלי בנט. כהן השיב בביטחון: "בוודאי שעוברים מסרים כל הזמן", התוודות זו מיד הביאה לתגובה מידית של הציונות הדתית כנגד איילת שקד וימינה. "רק אתמול זעקה שקד כי המו״מ הופסק לחלוטין ולא מתקיימים שום מגעים עם גוש השינוי מאז המבצע בעזה והאשימה את בצלאל בשקר. הבוקר התגלה מי השקרנים האמיתיים. בנט ושקד מבצעים את ההונאה הגדולה ביותר בתולדות הפוליטיקה הישראלית על מנת להקים ממשלת שמאל-תומכי טרור" נמסר מטעם המפלגה.

כאמור, קרב הצהרות התקיים בין סמוטריץ' לבין איילת שקד, כאשר סמוטריץ' הטיח האשמות קשות נגד ימינה: " נרקם תרגיל הונאה שטרם נראה כמותו. תרגיל הונאה שהתרגיל המסריח מחוויר לעומתו. בנט משקר. איילת משקרת. הסיבה היחידה שבגללה לא קמה ממשלת ימין כפי שהציבור מצפה שתקום- היא החתירה שלהם להקמת ממשלת שמאל". בנאום תגובה השיבה לו שקד: "סמוטריץ' שיקר לציבור בפנים. לפני שבועיים בעיצומה של המלחמה הופסקו לחלוטין המגעים להקמת ממשלה השינוי ומאז לא היה שום מגע, ישיר או עקיף, להקמת ממשלה כזו מצד ימינה". כעת, על סמך דבריו של מאיר כהן, נראה כי האמת היא עם סמוטריץ'.