בנט בישיבת סיעה: מתנהלת נגדנו מערכת של בריונות וטרור

נפתלי בנט שהותקף היום על ידי מפלגות הימין והואשם בשקרים וחבירה לגוש השמאל, אומר בשיחה עם חברי סיעתו כי: "לא ננהל משא ומתן עם הליכוד תחת אש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/21 21:00 טו בסיון התשפא

בנט בישיבת סיעה: מתנהלת נגדנו מערכת של בריונות וטרור
חודש אחרון להקים ממשלה. בנט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שבוע ימים לתום המנדט של לפיד מהנשיא לנסות ולהקים ממשלה ובגוש הימין מצופפים שורות נגד ימינה.  יו"ר ימינה נפתלי בנט שכבר כמעט והרכיב ממשלה עם "גוש השינוי", בשיחה עם חברי סיעת ימינה התייחס הערב (ד')להתקפות מצד יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' וגורמים בליכוד שמאשימים אותו בשקרים וטוענים כי יחבור ללפיד. 

בנט אמר בשיחה סגורה כי: "נגד ימינה מתנהלת מערכת משומנת של בריונות וטרור, ימינה לא תושפע ותעשה רק מה שטוב לעם ישראל". והוסיף: "לא ננהל משא ומתן עם הליכוד תחת אש". בנט אמר הדברים בתגובה להצהרתו של יו"ר הציונות הדתית מוקדם יותר היום, הצהרה בה תקף את בנט.

כאמור, סמוטריץ' האשים מוקדם יותר היום את בנט ואיילת שקט כמי שמשקרים לציבור וטען "אמש שמעתי במפורש מאנשי ימינה שהם בדרך לממשלת שמאל עם ערבים". סמוטריץ' חשף כי קיים פגישה עם ראשי ימינה ואמר: "הבוקר הם אפילו שלחו אלי שליחים והציעו הצעות מרחיקות לכת כדי שאסכים אני להיכנס איתם לממשלת שמאל, אציל אותם מעצמם, ואכשיר להם את השרץ".

שקד השיבה לו בהצהרה משלה וטענה: "במהלך פגישה שאני יזמתי, אמרתי לו שמכיוון שהוא טוען שיש לו ח״כים נוספים או מפלגות נוספות שמוכנים להצטרף לממשלת ימין, שיתכבד ויערוב להקמת ממשלה. הוא ברח. סרב להתחייב, ואז יצא כאן בהצהרה שקרית לציבור".