שת"פ בין יש עתיד לח"כים הערבים? קארין אלהרר התחמקה מהשאלות | האזינו

יו"ר הוועדה המסדרת התראיינה לעיתונאי אסף ליברמן ונשאלה אם הסיבה שהחוק שלילת אזרחות ותושבות ממחבלים לא עלה בועדה קשור לשיתוף פעולה עם הח"כים הערבים והתחמקה מלהשיב

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/21 18:45 יד בסיון התשפא

שת"פ בין יש עתיד לח"כים הערבים? קארין אלהרר התחמקה מהשאלות | האזינו
קארין אלהרר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בראיון שקיימה היום (ג')יו"ר הוועדה המסדרת קארין אלהרר עם העיתונאי אסף ליברמן נשאלה על ההחלטה לא להעלות בוועדה המסדרת את החוק לשלילת אזרחות ותושבות ממחבלים והאם יש קשר בגין שיתוף פעולה בין מפלגתה יש עתיד לחברי הכנסת הערבים. 

אלהרר התחמקה מהשאלות, לאחר שליברמן שאל אותה על כך 6 פעמים. "נו באמת נו באמת זה קשור להרבה דברים, היה עומס גדול של הצעות, יכול להיות שזה יעלה בדיון הבא" אמרה יו"ר הוועדה המסדרת.

ח"כ אורית סטרוק בפוסט נוקב: "אזעקת אמת! מה שקרה אתמול בועדה המסדרת זו אזעקת אמת לכל מי שמשתעשע ברעיון המסוכן של הקמת ממשלה עם המפלגות הערביות."

"ראיון מדהים של אסף ליברמן עם יו"ר הועדה המסדרת ח"כ קארין אלהרר. ליברמן מנסה להבין למה בעצם אלהרר החליטה לא להעלות להצבעה את הצעת החוק לשלילת אזרחות ותושבות ממחבלים, עליה חתומים 44 ח"כים ובהם גם חברי הסיעה שלה, יש עתיד, ואפילו עומר בר לב מהעבודה.
אלהרר קיבלה, כזכור, בקשה חתומה ע"י 1/3 מחברי הועדה המסדרת להעלות את החוק להצבעה, ועפ"י התקנון צריכה היתה להעלות את החוק להצבעה. במכתבם ציינו חברי הכנסת, שלנוכח גל הפרעות האחרון בו השתתפו רבים מערביי ישראל, עולה צורך דחוף לייצר הרתעה בפני כל מי שעלול להצטרף לפורעים ולקחת חלק במעשי טרור." כתבה סטרוק.

"היא בחרה להתעלם מהמכתב, כמו גם מתחינותיה של שי תמם, אחייניתו של החייל משה תמם הי"ד שנרצח ע"י ערבים ישראלים, והפצרותיהם של חברי פורום "בוחרים בחיים". " תקפה סטרוק

סטרוק שמה לב כי יו"ר הוועדה המסדרת החמקה מלהשיב לשאלות: "האם זה קשור לשיתוף הפעולה שלכם עם הח"כים הערבים? רק תגידי לי כן או לא?"
6 פעמים שואל אסף ליברמן את השאלה.
6 פעמים קארין אלהרר מתחמקת מתשובה."

"ואני אשאל פעם 1:
חברינו הטובים במפלגות ימינה, ותקוה חדשה: האם גם אתם תתחמקו מתשובה?
טחו עיניכם מראות?
לאן אתם צועדים עם ממשלת ה"שינוי" שלכם?!
עצרו !!" סיכמה סטרוק את דבריה.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן