הציונות הדתית: אחרי ההצלחה מול בנט, עוברים לפעול מול סער

מבצע "שומר החומות הסתיים, ומפלגת הציונות הדתית מתכוננים לשלב הבא בהקמת ממשלת ימין, ויוצאים בקמפיין הקורא לגדעון סער ולשותפיו בתקווה חדשה להצטרף לממשלת הימין. סמוטריץ': "גדעון, בוא הביתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/21 23:16 יא בסיון התשפא

הציונות הדתית: אחרי ההצלחה מול בנט, עוברים לפעול מול סער
תקווה חדשה, צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

עם סיום מבצע "שומר החומות" ברצועת עזה, מתכוננים במפלגת הציונות הדתית לשלב הבא בהקמת ממשלת ימין, ויוצאים בקמפיין הקורא לח"כ גדעון סער ולשותפיו בתקווה חדשה להצטרף לממשלת ימין של המחנה הלאומי ולזנוח את הניסיון לשותפות עם השמאל. 

צילום: ללא

בציונות הדתית אומרים כי "הקמפיין ממשיך את הצלחת המהלכים של מפלגת הציונות הדתית שמנעו מיו״ר ימינה ח״כ נפתלי בנט וחברי סיעתו  להקים ממשלת שמאל עם תומכי טרור". בסדרת מודעות וסרטונים שהתפרמו בסוף השבוע יוצאים בציונות הדתית במסר לסער וחברי המפלגה: "מה לכם ולשמאל, ממשלת ימין, צו השעה".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ, אמר הערב כי "מאורעות השבועות האחרונים חשפו שוב את הפערים הערכיים והמעשיים בין הימין לשמאל במדינת ישראל בשלל סוגיות קריטיות ואת הצורך המיידי בהקמת מממשלת ימין של כל מפלגות המחנה הלאומי. אנשי תקווה חדשה הם אנשי ימין והם חייבים להבין שאין להם מה לחפש בשמאל ולהצטרף לממשלת הימין. אני מקווה ומאמין שכך יהיה. גדעון, בוא הביתה".