"מתנצל בפני מצביעי בנט": סמוטריץ' חושף סרטון נגד ימינה שפסל בעבר

יו"ר הציונות הדתית מפרסם סרטון שהיה אמור להיות מופץ בעת הבחירות, אך כדי לשמור על ימין מאוחד פסל אותו. כעת כשמתנהל משא ומתן בין לפיד ובנט הוא בוחר להוציאו: "אני לא האמנתי שנפתלי ואיילת יעשו את זה כל כך מהר, בוטה, מתוכנן מראש"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 23/04/21 12:44 יא באייר התשפא

"מתנצל בפני מצביעי בנט": סמוטריץ' חושף סרטון נגד ימינה שפסל בעבר
מתוך הקמפיין של הציונות הדתית, צילום: צילום מסך

11 ימים בלבד לגמר המנדט שהעניק הנשיא לראש הממשלה, בנימין נתניהו, כדי להרכיב ממשלה וספק אם יקבל הארכה אם לא יתקדם באופן משמעותי בימים הקרובים. אך בתוך מחנה הימין נראה כי הצדיים מסוכסכים, בדגש על הציונות הדתית מול ימינה. יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' מפרסם היום סרטון שהיה עתיד להיות משודר בתקופת הבחירות, אך פסל אותו מתוך אמונה שבנט יחבור בסוף לממשלת הימין בראשות נתניהו.

"את הסרטון הזה הכין צוות הקמפיין שלנו בתקופת הבחירות ופסלתי אותו" אמר סמוטריץ' ביחס לסרטון. "אפילו אני לא האמנתי שנפתלי ואיילת יעשו את זה כל כך מהר, בוטה, מתוכנן מראש, בלי אפילו מראית עין של ניסיון להקים ממשלת ימין (בפועל הם עושים הכל כדי להכשיל את הקמתה), ותוך הפרת כל הבטחות הבחירות שלהם" הוסיף חבר הכנסת.

לסיום פנה אל מצביעי ימינה: "אני מתנצל בפני מצביעי בנט-שקד שהולכו שולל אחרי ההכחשות שלהם בתקופת הבחירות על שלא התרעתי בפניהם חזק וברור יותר לפני הבחירות ועזרתי להם לפקוח עיניים".