יועז הנדל: צריך להקים ממשלת ימין רק אם אין ברירה

על רקע המגעים להקמת ממשלה, ח"כ יועז הנדל, בכיר במפלגתו של גדעון סער, תומך בממשלת אחדות ואומר כי היא "אידאל יהודי ולאומי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/04/21 11:26 י באייר התשפא

יועז הנדל: צריך להקים ממשלת ימין רק אם אין ברירה
תוקף את השר לביטחון פנים. יועז הנדל, צילום: פלאש 90

בחירות 2021: המגעים להקמת ממשלה בשיאם וטרם נמצאה נקודת יציאה לפלונטר הפוליטי. ח"כ יועז הנדל, מי שהיה בכיר במפלגת כחול לבן ושר התקשורת בממשלת האחדות בין גנץ לנתניהו, תומך גם כעת, לאחר הבחירות הרביעיות, בממשלת אחדות, כשהוא חלק ממפלגת "תקווה חדשה" בראשות גדעון סער.

הנדל פרסם הבוקר (ה') בחשבון הטוויטר שלו ציוץ הקורא להקמת ממשלת אחדות: "בעיני סדר העדיפויות הנכון לציוני וימין הוא ממשלת אחדות בין ימין לשמאל ורק אם אין בררה ממשלת ימין. אחדות היא אידאל יהודי ולאומי, לא רק צורך פוליטי".

 

 

כאמור, ח"כ יועז הנדל נכנס לכנסת ה-24 שאך הושבעה, כמומעד רביעי ברשימת מפלגת "תקווה חדשה" שקיבלה בסך הכל שישה מנדטים. הנדל החל את דרכו הפוליטית במפלגת תל"ם של משה (בוגי) יעלון והצטרף לאיחוד שלה עם כחול לבן. הוא נכנס לממשלת האחדות שהוקמה לאחר הבחירות השלישיות וכיהן כשר התקשורת. במחאה על התנהלות הממשלה ונתניהו העומד בראשה, הוא וחברו לסיעת "דרך ארץ" - צבי האוזר, הודיעו על הצטרפותם לסער ועל נכונותם להחליף את נתניהו. 

תמיכתו של ח"כ הנדל, איש ימין מובהק, בממשלת אחדות אינה מפתיעה. הנדל נמצא כעת בגוש המתנגד לנתניהו, שברובו מורכב ממפלגות שמאל, והוא מבקש לממש את האידאולוגיה הימנית שלו גם בפלונטר הפוליטי הקיים.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן