ח"כ טייב: "נפעל למען שמירת הר הזיתים בכל הדרכים"

בעקבות זריקת האבנים אתמול על אוטובוס שעשה את דרכו מהר הזיתים - ח״כ יוסי טייב הגיע הבוקר לסיור בהר יחד עם ראשי הוועד להגנת ושמירת הר הזיתים בישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/21 11:44 ח באייר התשפא

ח"כ טייב: "נפעל למען שמירת הר הזיתים בכל הדרכים"
ח"כ טייב בסיור בהר הזיתים, צילום: ללא

ח"כ טייב סייר יחד עם הנציגים בישראל של הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים: מנהל הוועד בישראל שלום לרנר וג׳וש וונדר וקיבל סקירה רחבה על העשייה והפעילות בשטח כדי לשמור על בית העלמין הגדול ביותר של העם היהודי ועל שיתוף הפעולה של הוועד עם נציגי המשטרה ושאר הגורמים הפועלים בהר. 

מנהל הוועד להגנת הר הזיתים בישראל שלום לרנר מסר: "מודים לח״כ יוסי טייב שהגיע לסייר ולעקוב מקרוב אחר הפעילות בהר הזיתים. נמשיך ונפעל שעם ישראל יוכל להגיע ולהתפלל בהר הזיתים ללא פחד".

ח״כ יוסי טייב מסר: "מיד לאחר ששמעתי על זריקת האבנים כשבמקום גם נפצעה אישה בת 70 באירוע שמוגדר כאירוע טרור, ביקשתי להגיע ולסייר במקום, לעקוב אחר השמירה במקום כדי לדאוג שאלפי המתפללים וקרובי משפחות הנפטרים יוכלו להגיע בביטחון ולהתפלל במקום. אני רוצה להודות לראשי הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים שעושים עבודת קודש ופועלים מעל לעשר שנים בהר הזיתים. מבקש גם להודות לידידי ח״כ מיכאל מלכיאלי שהקים את השדולה להגנת ושמירת הר הזיתים. אנחנו נמשיך ונפעל למען שמירת הר הזיתים בכל הכלים והדרכים".