במועל יד: הליכוד תובע את סדי בן שטרית על הסתה לרצח ראש ממשלה

"להשוות או לא להשוות זאת השאלה? לי אין ספק בכלל חייב להשוות גם אם זה יעלה לי בחיי". "לא מתנצל אנחנו מדינה של גזענים מטומטמים שאולי באמת זקוקה לאיזה מלחמת אזרחים". פעיל המחאה השווה את נתניהו להיטלר ביום השואה ונתבע בבית משפט

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 08/04/21 16:53 כו בניסן התשפא

במועל יד: הליכוד תובע את סדי בן שטרית על הסתה לרצח ראש ממשלה
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יום השואה קרוב לסיומו, ועדיין יש המבקשים להמשיך ולהשוות בין גרמניה הנאצית למציאות הנוכחית בישראל. פעיל המחאה נגד ראש הממשלה, סדי בן שטרית, פרסם בערב יום השואה פוסט נוקב נגד נתניהו המשווה אותו להיטלר בליווי תמונה בה נראה נתניהו כמצדיע במועל יד, "להשוות או לא להשוות זאת השאלה? לי אין ספק בכלל חייב להשוות גם אם זה יעלה לי בחיי.לא אחיה בשקר רק מכוון שזה לא נעים או לא מקובל או לא יפה.לכו לעזאזל כל יפי הנפש כל תומכי המושחת וכל הפשסטים הגזענים" כתב בן שטרית.

לאחר מכן הביא ציטוט מתורגם מתוך מיין קאמף הטוען כי היהודים מתאחדים רק כאשר יש סכנה ממשית עבורו, וכאשר לו הם פונים למלחמה אחד בשני. לאחר השוואות חוזרות ונשנות בין אנשי הפוליטיקה הימנית לנאצים, מסיים בן שטרית את דבריו בקריאה למלחמת אזרחים ומרמז גם להשלכותיה: "אז יאללה לא מתנצל אנחנו מדינה של גזענים מטומטמים שאולי באמת זקוקה לאיזה מלחמת אזרחים. משווה ואמשיך להשוות מכוון שזאת האמת". בעקבות הדברים הודיעו בליכוד כי הוגשה תלונה במשטרה נגד סדי בן שטרית בגין הסתה לרצח ראש הממשלה נתניהו.