"להרוג את שרה": הציוץ של מירב בן ארי שעורר סערה

מספר 9 ברשימת יש עתיד, העלתה ציוץ שיצא מהקשרו ועורר סערה ברשתות החברתיות. חברת הכנסת לעתיד שיתפה את התגובות על הציוץ שלה וכתבה: "וואלה בכלל לא חשבתי שיקשרו את זה לביבי אבל כשמדובר בכת באמת מה נגיד"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 04/04/21 11:15 כב בניסן התשפא

"להרוג את שרה": הציוץ של מירב בן ארי שעורר סערה
מירב בן ארי, צילום: רענן כהן

אמש (ש') פרצה סערה בטוויטר לאחר שחברת הכנסת לעתיד, מירב בן ארי מרשימת יש עתיד, כתבה: "'מי רצח את שרה?' בנטפליקס. פצצה". הציוץ החל לעורר תגובות נזעמות רבות מצד גולשים רבים ברשת והחלו לכתוב נגדה מילים קשות ביניהן: "את לא שפויה תיזהרי במה שאת כותבת יש אנשים חלשים עם כוונות רעות", "את אישה מזעזעת ואלימה", "כל העודפים של כחלון פחי אשפה" , "הסתה נגד רעיית ראש הממשלה, תתביישי". 

אלא שכל הציוצים הראו אי הבנה במשמעות הציוץ של בן ארי, בימים אלו קיימת סדרה ברשת הסטרימיניג נטפליקס, הנקראת "להרוג את שרה". רבים מהגולשים חשבו כי בן ארי המציאה סדרה, וכי כוונתה הייתה לכתוב דברים קשים נגד שרה נתניהו רעייתו של ראש הממשלה, שהם בעצם הסתה לרצח כנגדה. בן ארי שמה לב לתגובות שנגדה וכתבה ציוץ חדש: "כותבת על סדרה בנטפליקס שהיא מעולה(פצצה זה מה שכתבתי). סדרה בספרדית. במקרה יצא שקוראים לסדרה 'מי הרג את שרה?'" הבהירה בן ארי.  לבסוף הוסיפה עקיצה על המגיבים: "וואלה בכלל לא חשבתי שיקשרו את זה לביבי אבל כשמדובר בכת באמת מה נגיד. חלק חסמתי. פשוט אין לתאר".

כזכור, שלושה ימים לפני סגירת הרשימות לכנסת ה-24, הצטרפה בן ארי למפלגת יש עתיד ושובצה במקום ה-9. בן ארי צפויה להיכנס לכנסת הקרובה כחברה, זו תהיה הפעם השנייה עבורה בה היא תשמש כפרלמנטרית במשכן. בן ארי כיהנה בכנסת בין השנים 2015-2019 מטעם מפלגת "כולנו" בראשות שר האוצר לשעבר משה כחלון. 

https://www.youtube.com/watch?v=ygsvjyRGvMc 
(הטריילר לסדרה)