מחר: משפט נתניהו יתחדש ואיתו הפגנות של תומכיו ומתנגדיו

ביום בו יגישו את ההמלצות לנשיא, יתחדש משפטו של ראש הממשלה שיעסקו בדיונים סביב שלושת כתבי האישום נגדו, דיונים שימשכו גם בשני הימים שלאחר מכן. תומכי נתניהו ומתנגדיו צפויים לערוך הפגנות המוניות מחוץ לבית המשפט

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/21 08:13 כב בניסן התשפא

מחר: משפט נתניהו יתחדש ואיתו הפגנות של תומכיו ומתנגדיו
משפט נתניהו , צילום: Reuven Kastro/POOL

מחר (ב') יתקיימו שני אירועים חשובים עבר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, האחד הוא הגשת ההמלצות לנשיא למועמד שירכיב את הממשלה, והשני הוא חידוש הדיונים בכתבי האישום נגדו. ראש הממשלה יתייצב בבית המשפט המחוזי בירושלים, במשפט ימשיכו הדיונים סביב שלושת כתבי האישום, שוחד, מרמה והפרת אימונים, הדיונים ימשכו גם ביום שלישי וביום רביעי שיבואו לאחר מכן. 

חידוש הדיונים בבית המשפט צפוי להוציא עשרות עד אלפי מפגינים, הן מתומכיו של ראש הממשלה והן ממתנגדיו. תומכיו של ראש הממשלה יגיעו בליווי של חברי כנסת מהליכוד בהם גם  הח”כית לעתיד גלית דיסטל אטבריאן, שצפויה לנאום בהפגנה. תומכיו של נתניהו יארגנו הסעות ממספר מוקדים ברחבי הארץ על מנת להביא מפגינים רבים שיתמכו בראש הממשלה. מנגד גם מתנגדיו של נתניהו נערכים עם כמות גדולה של מפגינים בהם פעילי תנועת קריים מיניסטר וניציגי התנועה לאיכות השלטון, שיפגינו בכניסה לבית המשפט בעת כניסתו של נתניהו לאולם. 

בשבוע שעבר, ביקשו פרקליטי ראש הממשלה לפטור אותו מנוכחות פתיחת שלב ההוכחות במשפטו. אך פרקליטות מחוז תל אביב מסרה את תשובה ובה נכתב כי על ראש הממשלה בנימין נתניהו להגיע מחר לבית המשפט. בתחילת הדיונים יישמע נאום הפתיחה של התובעת, עורכת הדין ליאת בן ארי, ומיד לאחר מכן יעלה העד הראשון מטעם התביעה, מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן