נפתלי בנט: מה שהיה הוא לא מה שיהיה

נפתלי בנט מתייחס לתוצאות ואומר: "בכוח שנתתם לי אפעל רק תחת עיקרון מנחה אחד. מה שטוב לישראל. מה שטוב לכלל אזרחי המדינה. הנהגת ישראל תעבור משנאה לאהבת חינם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/21 00:33 יא בניסן התשפא

נפתלי בנט: מה שהיה הוא לא מה שיהיה
צילום: לע"מ. עודד קרני

בנאומו בפתח תקווה, פתח בנט את דבריו: "עכשיו הזמן לריפוי. לאיחוי השסעים בעם. מה שהיה הוא לא מה שיהיה", אמר לקול תשועות הפעילים. "בכוח שנתתם לי אפעל רק תחת עיקרון מנחה אחד. מה שטוב לישראל. מה שטוב לכלל אזרחי המדינה. הנהגת ישראל תעבור משנאה לאהבת חינם, מכאוס ליציבות וביטחון. מנהיגות שעסוקה בעצמה למנהיגות שאכפת לה. עוד יעברו מספר ימים עד שנדע את התוצאות. נמתין בסבלנות אך אני יכול להבטיח - כל ממשלה שתקום תדאג לכלל אזרחי המדינה". 

"אני איש ימין. של ארץ ישראל. של מתן ביטחון אישי לתושבי הנגב ולא לכנופיות של בדואים שבמשך שנים מטילות אימה על בעלי העסקים ותושבי הדרום. ימין של כלכלה אנושית לצד רגישות חברתית, שיהיה אפשר להקים פה עסק בלי טירוף של בירוקרטיה. מסים נמוכים והזנקת כלכלת ישראל. אני נחוש להקים את ערכי הימין בכל ממשלה שתקום". 

ח"כ איילת שקד הגיעה למטה המפלגה בפתח תקווה ואמרה: "אנחנו מחכים לתוצאות האמת". לשאלה האם היא מאוכזבת מהתוצאות ענתה: "באנו להגיד תודה לכל הפעילים ולכל החברים". 


 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן