"אם תרצו" טענו לתקלות - ועדת הבחירות האשימה בפייק ניוז

יום הבחירות רק החל והסערות כבר כאן: אם תרצו טענו כי היישומון של מפקחי טוהר הבחירות בו אמורים לדווח על בעיות, אינו עובד - וועדת הבחירות המרכזית שללה ואמרה כי זהו ניסיון לקעקע את אמון הציבור בתוצאות

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 23/03/21 10:36 י בניסן התשפא

"אם תרצו" טענו לתקלות - ועדת הבחירות האשימה בפייק ניוז
הצבעה בקלפי לחולים מאומתים, צילום: מירי שמעונוביץ

מדינת ישראל יוצאת להצביע, והסערות מתחילות: הבוקר (ג') נפתחו הקלפיות לבחירות לכנסת ה-24, וכבר בשעות הראשונות נשמעו טענות על תקלות. עם זאת, וועדת הבחירות המרכזית שללה את הטענות מכל וכל והזהירה כי מדובר ב"פייק ניוז".

תנועת "אם תרצו" טענה כי היישומון של מפקחי טוהר הבחירות בו אמורים המפקחים לדווח על בעיות, תקול, ואינו עובד ברחבי הארץ. בשל כך, נטען, לפקחי טוהר הבחירות אין את היכולת לדווח באופן ישיר ומהיר על תקלה לחמ"ל ועדת הבחירות בכנסת ובקלפיות נאלצים להסתמך רק על דיווח ראשי הצוותים שלהם.

 

(צילום רחפן מקלפי לחולים מאומתים ברידינג)

 

אולם, על אף הדיווחים הללו, וועדת הבחירות המרכזית הכחישה את הטענות וביקשה להבהיר ולהדגיש כי אין כל תקלה ביישומון: "חרושת הפייק ניוז החלה, מופצת, כפי הנראה, על ידי תנועת "אם תרצו". אנו מבקשים להבהיר ולהדגיש - כי אין כל תקלה ביישומון". עוד הוסיפה וועדת הבחירות כי "אנו רואים בניסיון זה פרק המשך בניסיונות לקעקע את אמון הציבור בתוצאות ובוועדת הבחירות".

 

צילום: צילום מסך